Szkoła kreatywności zaprasza na webinar -SEM – Efektywne kampanie Google Ads MARKETING INT

120

Efektywne prowadzenie kampanii Google Ads to nie tylko przygotowanie reklam, znajomość sposobów targetowania i narzędzi analityki internetowej. Podczas webinaru dowiesz się, jak oceniać skuteczność kampanii oraz co robić, gdy wydawany budżet nie przekłada się na zwrot z konwersji. Zobaczysz także popularne błędy, popełniane przez osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z Google Ads.


SEM – Efektywne kampanie Google Ads MARKETING INT
TERMIN: 15.06, g. 10:00-14:00
Prowadzący: Patryk Goławski, Jakub Sakowski, Fabryka Marketingu

Zapisy: TUTAJ

 

Patryk Goławski:
Performance Manager w Fabryce Marketingu. Ma doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu kampanii reklamowych Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads czy Twitter Ads. Współtworzy strategie działań marketingowych, przygotowując oferty, mediaplany i estymacje. Realizuje kampanie płatne oraz zajmuje się analityką.
Posiada certyfikaty Facebook Certified Media Buyinf Profesional (FCMBP), Google Ads (Measurement, Search, GDN, Shopping, Video) oraz Google Analytics IQ (GAIQ).
Prowadził kampanie oraz szkolenia dla klientów takich jak: ATAL, Ministerstwo Finansów, Crowe, Teatr Piasku czy Inter Cars.

Myślę, że głównym trendem w 2021 roku było dostosowywanie się do nowych możliwości reklamowych. Pojawiło się bardzo dużo zmian i nowych rzeczy, które można implementować w kampaniach Google Ads. Przykładem jest rozszerzenie graficzne w reklamach tekstowych – na kontach reklamowych niemających tego rozszerzenia CTR spadało. Trzeba było podążać za trendem i wdrażać to rozwiązanie. Ponadto znaczący był też rozwój górnych, płatnych pozycji w wyszukiwarce. Google bardzo dba o jakość reklam; stara się też wyróżniać górną część strony. Być może więc pojawi się tam nowe miejsce reklamowe, jak np. animacje lub krótkie video?

Patryk Goławski

Jakub Sakowski:
Junior Performance Specialist w Fabryce Marketingu. Zajmuje się kampaniami w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Snapchat, TikTok) oraz kampaniami SEM. Certyfikowany przez Google w prowadzeniu kampanii tekstowych, graficznych, video oraz aplikacji mobilnych.
Rozwija swoje umiejętności zarówno w optymalizacji kampanii reklamowych, jak i tworzeniu zaawansowanych strategii mediowych dla największych klientów. Prowadził kampanie dla takich firm jak Leifheit, Blue Media, SAR, Ministerstwo Finansów.

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej