She’s Mercedes: marka Mercedes-Benz z komunikacją dla kobiet

W miniony weekend na Kujawach odbył się I Zlot Zabytkowych Mercedesów dla kobiet. Imprezę zorganizowano pod hasłem „She’s Mercedes” - inicjatywy Mercedesa mającej na celu lepsze związanie marki ze światem kobiet.

Uczestniczki tegorocznego zlotu Star Drive w Gdańsku postanowiły wykorzystać  potencjał i po raz pierwszy zorganizować spotkanie, w którym udział wezmą wyłącznie kobiety. Tak powstał pomysł I Zlotu Zabytkowych Mercedesów dla kobiet, odbywającego się pod hasłem „She’s Mercedes” – czyli inicjatywy Mercedes-Benz wspierającej dążenia kobiet do realizacji własnych ambicji. Według badań mają one bowiem decydujący, bo aż 80-procentowy wpływ na decyzje o zakupie samochodu.

– Zlot  ”She’s Mercedes” był świetną okazją, żeby zacieśnić relacje, poznać się bliżej i oczywiście powspominać poprzednie Zloty Klubu Zabytkowych Mercedesów. Pokazałyśmy, że świat klasycznej motoryzacji nie jest tylko męskim światem. Kolejne zloty już nie będą taki same, ponieważ mamy nowe wspaniałe przyjaciółki, z którymi będziemy z przyjemnością się bawić i korzystać z atrakcji. Wszystkie mamy nadzieję, że nasz Zlot wpisze się na stałe w kalendarium wydarzeń Mercedes-Benz – zaznacza Małgorzata Przebindowska, organizatorka wydarzenia.

W zlocie „She’s Mercedes” wzięły udział wyłącznie auta starsze niż 25 lat. Spotkanie odbyło się pod patronatem Mercedes-Benz Polska oraz Klubu Zabytkowych Mercedesów Polska.

Centrum komunikacji „She’s Mercedes” stanowi serwis internetowy tworzony przy współudziale kobiet z całego świata, które inspirują się wzajemnie i dzielą tam swoimi spostrzeżeniami na temat pracy, życia prywatnego oraz pasji. 

::

 

Foto: Informacja prasowa

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF