Sławomir Wala jako nowy chief technology officer w VMLY&R Poland

Sławomir Wala

W marcu 2021 roku do zespołu VMLY&R Poland na stanowisko chief technology officer (CTO) dołączył Sławek Wala. Jego zadaniem jest właściwe zapewnianie wysokiej jakości oferty technologicznej 350-osobowej agencji, dalszy rozwój kompetencji 60-osobowego zespołu developerskiego oraz wsparcie firmy w budowaniu nowych możliwości biznesowych na poziomach lokalnym i globalnym.

Sławomir Wala jest menedżerem z 20-letnim doświadczeniem w branży komunikacji marketingowej, w tym 10-letnią praktyką w zarządzaniu międzynarodowymi teamami produkcyjnymi i kreatywnymi. Specjalizuje się w budowaniu zespołów, usprawnianiu procesów biznesowych, jak i implementacji metod poprawy efektywności i jakości pracy.

Od 2017 związany był z Cheil Poland, gdzie początkowo odpowiadał za produkcję digitalową i rozwój działów Digital Production oraz Shared Services Operations, a przez ostatni rok pracował na stanowisku CTO. Wcześniej związany był z agencjami OS3 i Gong.

Pracował dla największych międzynarodowych i polskich marek, w tym: Samsung, 4F, PKO BP, BMW, Volvo, TVN, Philips, Ecco, T-Mobile, Lotos, ING, Red Bull, Intel i wielu innych.

Piotr Friedberg, Chief Business Officer | Technology, tak przedstawia plany związane z dalszym rozwojem biznesu technologicznego agencji:

Dzięki utworzonemu w Polsce w 2019 roku centrum kompetencji technologicznych EMEA nasz oddział stale współpracuje z klientami zagranicznymi, oferując kompleksowe usługi zarówno dla klientów sieci VMLY&R, jak i holdingu WPP. Sławomir Wala obejmując stanowisko CTO odpowiadać będzie za jakość projektów technologicznych na bezpośrednich oraz sieciowych klientach agencji, podnoszenie kompetencji i skalowanie zespołu developerskiego, jak i całościowo za budżet kosztowy komórki developerskiej.

Jego pojawienie się na  pokładzie VMLY&R Poland wynika z potrzeby skalowania komórki technologicznej oraz wprowadzania nowych usług, ze szczególnym uwzględnieniem e-commerce, integracji rozwiązań technologicznych z działami CX i Advisory, nowych wdrożeń w obszarach mar-tech, data, customer experience i digital transformation.

Sławomir Wala zasiadał w jury konkursu Innovation, gdzie w 2020 roku oceniał prace zgłoszone w kategorii Innowacyjne Doświadczenie. Jest absolwentem Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej.

Po pracy w wolnym czasie pochłaniają go gry wideo, trenowanie biegania i nauka inwestowania.


Źródło: VMLY&R Poland

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF