...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Snapchat udostępnia nowe narzędzia reklamodawcom

Snapchat wraz z Httpol, czyli ich wyłącznym partnerem reklamowym dodają nowe narzędzia, które pomogą marketerom w promocji ich produktów za pomocą aplikacji.

Portal społecznościowy Snapchat posiada już ponad 300 mln użytkowników na całym świecie. Jego głównym zastosowaniem jest wymiana krótkich filmików pomiędzy użytkownikami. Jednak potencjał platformy dostrzegli także reklamodawcy, a Snapchat coraz bardziej otwiera się na stworzenie powierzchni reklamowej w aplikacji.

Teraz reklamodawcy otrzymają trzy nowe narzędzia:

  • First Lens: Snap Soczewka („Lens”) to format reklamowy obecny na Snapchacie od długiego już czasu, natomiast nowość – „First Lens” – wiąże się z zupełnie odmiennym podejściem do modelu emisji i większymi możliwościami dla reklamodawców.
    Snap Soczewka jest to brandowana maska Augmented Reality (AR) na głównej kamerze Snapchata. Średni czas zabawy użytkownika z soczewką wynosi 20 sekund. W Polsce każdego dnia z soczewek AR korzysta ponad 1,4 mln osób, a globalnie ponad 250 mln użytkowników, co oznacza, że użytkownicy soczewek Snapchata (“Lenses”) są największą i najbardziej zaangażowaną społecznością AR na świecie. First Lens daje możliwość przekierowywania użytkowników na konkretną stronę. Reklamodowaca ma także możliwość targetowania użytkowników po wieku, płci, zainteresowaniach itp.
  • Catalog-Powered AR Shopping Lenses: marketerzy znajdą w panelu reklamowym gotowe szablony do budowania soczewek i mogą w prosty sposób tworzyć własne soczewki, w oparciu o swój katalog produktów. Jest to narzędzie, które ma charakter prosprzedażowy i dedykowane jest przede wszystkim branży e-commerce – wykorzystanie technologii Augumented Reality ułatwiać będzie użytkownikom Snapchata dokonanie wyborów zakupowych.
  • Profile Engagement Custom Audiences jest związany z profilami publicznymi reklamodawców. Oferować będzie dodatkowe możliwości targetowania kampanii, dzięki wykorzystaniu danych zbieranych podczas interakcji użytkowników Snapchata z profilami publicznymi danej marki.

Snap Inc stawia obecnie na rozwijanie platformy w kierunku doświadczeń z rozszerzoną rzeczywistością. Według oficjalnych badań firmy codziennie aż 250 mln użytkowników Snapchata korzysta z funkcji Augmented Reality.

Adam Daniluk