Snapchat: nowe miejsce na reklamę
Jak wynika z badań ponad 77 proc. studentów (dane pochodzą z Sumpto) korzysta ze Snapchata. Okazuje się, że aż 75 proc. z nich otworzyłoby wiadomość od marki, którą zna jeśli program umożliwiłby takie działanie. Czy Snapchat okaże się nowym narzędziem marketingowym?
Snapchat mógłby umożliwić markom wysyłanie ich własnych animowanych, bądź nagrywanych wiadomości udostępniając im swoją bazę danych, albo nawet określony target na podstawie lokalizacji, wieku i innych czynników. Snapchat dzięki swoim warunkom korzystania z aplikacji posiada takie dane jak imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, lokalizacja, informację o urządzeniu i wiek, więc bardzo łatwo może pomóc markom w doborze odbiorców jakich potrzebują.
Dodatkowo 69 proc. studentów* twierdzi, że dodałoby markę do kontaktów, jeżeli obserwują je już na innych kanałach social media jak Twitter czy Facebook. 67 proc. respondentów byłoby chętnych na otrzymywanie dzięki aplikacji promocji, natomiast 58 proc. zrealizowałoby otrzymany kupon.
źródło: TechCrunch
*dane pochodzą z: Sumpto