Social media dla biznesu: infografika
Dziś, jeśli nie używasz social mediów Twój biznes może być postrzegany jako konserwatywny i staromodny. Jednak samo istnienie w mediach społecznościowych nie jest kluczem do sukcesu, ważne jest umiejętne wykorzystywanie tej obecności.
Infografika przedstawia prawdziwe „gwiazdy” w social mediach, czyli małe i średnie firmy, które najlepiej funkcjonują na portalach typu Facebook, Twitter czy YouTube w odróżnieniu od biznesowych gigantów. Mniejsze przedsiębiorstwa wykazują się większą aktywnością w mediach społecznościowych, szybciej odpowiadają swoim obserwującym, są tez bardziej kreatywne.
Co warto zapamiętać:
- odesłania do sklepów internetowych z portali społecznościowych takich jak Twitter, Pinterest, Facebook czy YouTube od 2013 roku wzrosły o 42 proc.
- wydatki na reklamy społeczne od 2013 roku wzrosły o 40 proc.
- 1,5 mln fanów wchodzi w interakcje z markami, które obserwuje
Źródło: wersm