Spotkania przy piwie z Warką

„Ekipa w komplecie” to jesienna akcja Warki. Cel był jeden – zebrać ekipę ludzi, którzy dawno się nie widzieli i doprowadzić do ich spotkania. Niezależnie od dzielącej ich odległości.
Pomysł zrodził się z wpisu na Facebooku. Jego autor Szymon w jednym z komentarzy na stronie Warki wspomniał o swoich braciach, którzy wyjechali w poszukiwaniu pracy z Polski. Napisał, że już dawno nie mięli okazji spotkać się przy piwie i porozmawiać. Brand team Warki zareagował i w tajemnicy przed Szymonem skontaktował się z jego rodzeństwem. Parę dni później bracia Chojnowscy mogli się w końcu zobaczyć.
W oparciu o tę historię powstały spoty telewizyjne Warki: 90-sekundowy „dokument” opowiadający o spotkaniu braci oraz 15-sekundowy „trailer”. W reklamach wystąpili sami zainteresowani. Kolejnym krokiem był konkurs na Facebooku, który umożliwiał przeżycie takiej samej przygody innym, czyli imprezę w jednej z 77 wareckich piwiarni w Polsce. Agencja The Digitals skonstruowała aplikację, dzięki której fani mogli zgłaszać rozdzielone ekipy, a zwycięzców wybrali bracia Chojnowscy.
W ciągu pięciu tygodni trwania konkursu zgłosiło się ponad dwieście ekip. „To były bardzo fajne historie. Młodzi emigranci, ale też przyjaciele, którzy nie widzieli się kilkanaście lat, albo rozdzielone ekipy z Erasmusa” opowiada Tomasz Kowcun z brand teamu Warki w Grupie Żywiec.