Storytel powraca z kampanią “Twój czas na…” w letniej odsłonie

Storytel, wiodąca marka na rynku audiobooków, powraca z letnią kampanią. W humorystycznych spotach i dwuznacznych banerach, pod hasłem “Twój czas na… przygodę / zemstę / kryminał”, marka pokazuje, że audiobook z dobrą historią może towarzyszyć nam w każdej chwili - w ogrodzie, w trasie, podczas zakupów czy prac domowych. Kampania pojawi się w telewizji, digitalu, przestrzeni outdoorowej, m.in. w przystankach, komunikacji miejskiej czy przy trasach szybkiego ruchu.
Z badań Storytel wynika, że najczęstszą barierą w korzystaniu z audiobooków jest przekonanie o braku czasu i trudność w dopasowaniu audiobooków do swojej rutyny. W letniej odsłonie kampanii, która jest kontynuacją platformy komunikacyjnej “Twój czas na…”, marka udowadnia, że niemożność znalezienia chwili na słuchanie to jedynie mit. Każda chwila z audiobookiem może być namiastką me-time, która uprzyjemni codzienne, rutynowe czynności i pozwoli oderwać się od rzeczywistości.
Celem kampanii jest nie tylko inspirowanie do spędzania lata z audiobookami, ale ułatwienie wejście nowym użytkownikom do świata literatury audio. Storytel posiada największą bibliotekę na polskim rynku audiobooków, która liczy aż 500 000 pozycji z różnych gatunków literackich w języku polskim i angielskim, dlatego każdy odbiorca z pewnością znajdzie coś skrojonego pod swój gust. Szybko może się okazać, że wiele powtarzalnych czynności może stać się tłem dla emocjonującej przygody, wzruszającego romansu czy mrocznego kryminału.
Naszym nadrzędnym celem jest inspirowanie odbiorców do bliższego kontaktu z audio-literaturą. Wielu naszych użytkowników deklaruje, że słuchanie audiobooków w trakcie codziennych czynności uatrakcyjnia rutynę i sprawia, że zwykłe zadania stają się po prostu przyjemniejsze. Chcemy zarazić tym doświadczeniem osoby, które z różnych powodów nie rozgościły się jeszcze porządnie w naszej kategorii – mówi Klaudia Chruściel, Country Marketing Manager Storytel Polska.
W letniej odsłonie kampanii „Twój czas na… z audiobookiem od Storytel” prezentujemy nowe, sezonowo dopasowane konteksty, które są idealnym pretekstem do słuchania audiobooków. Tegorocznym motywem spotów są prace domowe i ogrodowe, mocno związane z wakacyjnym okresem. W kampanii outdoorowej koncentrujemy się na momentach związanych z podróżą – od codziennych przejazdów po wakacyjne wyprawy. Chcemy pokazać, że każdy z tych momentów to może być „Twój czas na śledztwo, romans czy zbrodnię – dodaje.
W centrum kampanii znajdują się dwa letnie spoty reklamowe: „Ogórkowa apokalipsa” oraz „Prosta historia”. W obu z nich poznajemy ludzi, którzy podczas wykonywania prac ogródkowych, wciągają się w słuchanie audiobooków Storytel. Młodzi bohaterowie, zafascynowani usłyszanymi historiami, zaczynają dostrzegać ich elementy wokół siebie.
Wideo 1:
Wideo 2:
Kampania realizowana jest w formacie 360° i obejmuje działania w telewizji, kinie, radiu, digitalu oraz na nośnikach OOH/DOOH.
Credits:
Strategia: Marcin Samek, Klaudia Chruściel (Storytel)
Kreacja: Izabela Kacprzak, Kamil Pełczyński i Dawid Kaźmierczak (Polot), Antonia Raminger, Olga Sobieszczańska i Bartek Klimaszewski (Molecular Creative)
Reżyseria: Kasia Grabek (Shootme)
DOP: Adam Pietkiewicz (The Reel Friends)
Produkcja: Olga Kraszewska (Don’t Panic Production), Dominika Głuchowska i Julia Guz
PR i influencer marketing: Kasia Gargol (Storytel), Oliwia Stradowska, Paweł Korzeniowski, Ewa Gruczek-Rozwadowska, Karina Dudzińska, Iwona Cieśla (Flywheel)
Media: Monika Kujawińska, Joanna Trojanowska, Alicja Kujawińska (Essence Mediacom)
Project Manager: Justyna Zarejko (Storytel), Anna Marszałek i Justyna Czauż (Polot)