Strategiczne partnerstwo marki E.Wedel i Zimowego Narodowego

136

E.Wedel został partnerem strategicznym Zimowego Narodowego. Współpraca obejmuje działania promocyjne i ekspozycję marki na terenie Zimowego Narodowego ze szczególnym uwzględnieniem lodowiska, górki lodowej i curlingu. E.Wedel jest również partnerem tegorocznej edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie.

Już po raz trzeci podejmujemy współpracę z Zimowym Narodowym, ale pierwszy raz na tak dużą skalę. Zorganizowaliśmy iluminację kilkunastometrowej choinki, zostaliśmy partnerem lodowiska, curlingu i górki lodowej. Widzimy w tym miejscu naszych konsumentów do których  bezpośrednio możemy kierować działania, a także dostrzegamy przestrzeń na realizację akcji wizerunkowych dopasowanych do naszej grupy docelowej – powiedziała Magdalena Kołodziejska, Kierownik Komunikacji Marketingowej. „Obecność marki E.Wedel na Zimowym Narodowym doskonale wpisuje się w koncepcję aktualnie prowadzonej kampanii Zima z Wedlem – dodała.

Pod hasłem „Zima z Wedlem” marka prowadzi działania marketingowe w całej Polsce. Aktywności wizerunkowe odbywają się na lodowiskach (w Poznaniu, Łodzi, Lublinie, Bielsku-Białej i Białymstoku) i stokach w najpopularniejszych kurortach górskich (w Szczyrku, Białce i Bukowinie Tatrzańskiej oraz Czarnej Górze). Wśród atrakcji dla konsumentów są strefa zabaw i chillout’u, koło słodkości z nagrodami, zimowa karuzela, górka lodowa czy fotobudka.

„Cieszymy się, że E.Wedel, lider rynku i najsilniejsza marka czekoladowa w Polsce dostrzegł ogromny potencjał marketingowy Zimowego Narodowego i po raz kolejny zdecydował się na współpracę podczas największego zimowego eventu w Polsce. Jestem przekonana, że będzie to korzystna i satysfakcjonująca dla obydwu stron współpraca” – powiedziała Katarzyna Ziemska, CEO Testa Communications, pomysłodawcy i organizatora Zimowego Narodowego.

Aktualnie trwa szósta edycja Zimowego Narodowego. Łącznie, przez ostatnie pięć edycji, Zimowe Miasteczko odwiedziło 2,2 mln osób.