Święta z Green Caffè Nero. Kawiarnie zachęcają do skosztowania sezonowego menu oraz udziału w akcji ,,Złota Karta”
Green Caffè Nero zaprasza do wspólnego celebrowania świąt w wyjątkowej atmosferze. Kawiarnia przygotowała specjalne menu pełne sezonowych smaków – wśród nich aromatyczne kawy, ciasta oraz wytrawne przekąski. Ruszyła również specjalna akcja „Złota Karta”, dzięki której użytkownicy aplikacji Green Caffè Nero mogą zdobyć limitowany kubek świąteczny za zakup produktów z oferty zimowej.
Kawiarnie Green Caffè Nero z okazji nadchodzących świąt po raz kolejny zaskakują gości. Specjalnie dla nich została przygotowana niespodzianka – z początkiem grudnia wystartowała akcja promocyjna „Złota Karta”. W ramach niej użytkownicy aplikacji Green Caffè Nero mają możliwość uzbierania 6 Złotych Pieczątek na dodatkowej, wirtualnej Złotej Karcie przy okazji zakupów produktów z oferty świątecznej. Każdy, kto wypełni kartę pieczątkami, otrzyma w aplikacji voucher na darmowy, limitowany kubek świąteczny wielokrotnego użytku. Voucher można wymienić na prezent w kawiarniach Green Caffè Nero w ciągu dwóch tygodni.
– Grudzień i przygotowanie do świąt to dla nas i dla naszych gości zawsze wyjątkowy czas. W tym okresie mogą skosztować pysznych sezonowych specjałów, ale także napić się ulubionego napoju w kubku ze świąteczną szatą graficzną. Wiemy, że ma ona liczne grono wiernych fanów, dlatego w tym roku specjalnie dla nich przygotowaliśmy prezent. W ramach akcji „Złota Karta” będą mogli zdobyć wielorazowy świąteczny kubek, który jeszcze bardziej umili im rozkoszowanie się m.in. „Jeżynową Latte” czy „Wiśnią wczekoladzie”! Odpowiedni nastrój zapewnią również przystrojone wnętrza kawiarni, ponieważ goście będą mogli czerpać radość i przyjemność z naszych specjałów w otoczeniu światełek, choinek i innych świątecznych dekoracji – mówi Ewelina Karpińska, szefowa marketingu w Green Caffè Nero.
Tegoroczna oferta świąteczna to bogactwo rozgrzewających, korzennych, słodkich oraz wytrawnych smaków, które uzupełniają klasyczne menu. Pojawiły się w nim takie słodkości jak – beza pistacjowa, sernik staropolski, sernik z wiśniami, tort pralinowy oraz cynamonka z posypką malinową. Dla miłośników wytrawnych smaków przygotowano z kolei dwie propozycje z zimowym twistem – sezonową bagietkę w wersji z delikatnym litewskim śledziem, ogórkiem kiszonym i piklowaną kapustą oraz bułeczkę francuską z twarogiem wędzonym, orzechami włoskimi i miodem. Za każdy z tych produktów goście będą mogli otrzymać pieczątkę na Złotej Karcie.
Natomiast wielbiciele kawy mają okazję spróbować jej w trzech zimowych wariantach. Wśród nich kultowa „jeżynowa latte”, w której dominuje słodycz owoców, aromatyczna latte „Wiśnia w czekoladzie” oraz cappuccino „Korzenny Piernik”, którego smak inspirowany jest tradycyjnym piernikiem staropolskim. Za te i inne napoje, goście mogą zdobyć tradycyjne pieczątki w programie lojalnościowym i wymienić je na kawę w prezencie.
Jednak oprócz delektowania się specjalnymi wydaniami ulubionej kawy, Green Caffè Nero pragnie szczególnie zachęcić swoich gości do okrycia oferty jedzeniowej, premiowanej w aplikacji. Złote Pieczątki można otrzymać jedynie za zakup wybranych produktów z oferty świątecznej. Są to:
● beza pistacjowa,
● piernik staropolski,
● sernik z wiśniami,
● tort pralinowy,
● bagietka sezonowa – litewski śledź + piklowana kapusta,
● bułeczka francuska z twarogiem wędzonym.
Każdy, kto zakupi jeden produkt z oferty świątecznej, będzie mógł odebrać jedną Złotą Pieczątkę. Można ją otrzymać bezpośrednio przed płatnością za zamówienie u baristy. Wystarczy zeskanować kod QR z aplikacji Green Caffè Nero.
Akcja trwa do 8 stycznia, jednak warto się pospieszyć – liczba kubków jest ograniczona. Pełen regulamin promocji dostępny jest na:
https://www.greencaffenero.pl/pl/regulamin/
oLIVE media to butikowa agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Nad strategiami pracujemy holistycznie. Firma to dla nas nie tylko jej historia, wartości, produkty i usługi czy wizja rozwoju. To przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą. Tylko kompleksowe prowadzenie działań w tych obszarach, pozwala na strategiczne komunikowanie oraz realizację celów wizerunkowych i biznesowych firmy.