Tiger inwestuje w misie NFT
Marka Tiger zmieniła swój avatar w social mediach na wizerunek misia z kolekcji Fancy Bears Metaverse. To oficjalny komunikat oznaczający wejście firmy w NFT.
Fancy Bears Metaverse należy do platformy NFT Fanadise. Polska firma sprzedaje ponad 8 tys. grafik. Swojego spersonalizowanego misia otrzymała Grupa Maspex. Cała kolekcja wzorowana jest na Bored Ape Yacht Club, w które inwestują m.in. amerykańscy celebryci.
Obrazek został zaprojektowany z myślą o jak najtrafniejszym przedstawieniu charakteru Tigera. Ciemne okulary symbolizują pewność siebie z pewną dozą tajemniczości, siłę i energię tygrysa
Przedstawiciele Maspex
Ten krok pokazuje, że Tiger jest nowoczesną marką, która idzie z duchem czasu. Rozwijamy nie tylko nasze produkty pod kątem innowacyjnych smaków i opakowań, ale również prowadzimy szerokie działania komunikacyjne oraz podążamy za aktualnymi trendami technologicznymi.
Dorota Liszka, komunikacja kooperacyjna w Grupie Maspex na łamach portalu wirtualnemedia.pl