Tiger inwestuje w misie NFT

495

Marka Tiger zmieniła swój avatar w social mediach na wizerunek misia z kolekcji Fancy Bears Metaverse. To oficjalny komunikat oznaczający wejście firmy w NFT.

50 kreatywnych 750x100px

Fancy Bears Metaverse należy do platformy NFT Fanadise. Polska firma sprzedaje ponad 8 tys. grafik. Swojego spersonalizowanego misia otrzymała Grupa Maspex. Cała kolekcja wzorowana jest na Bored Ape Yacht Club, w które inwestują m.in. amerykańscy celebryci.

Obrazek został zaprojektowany z myślą o jak najtrafniejszym przedstawieniu charakteru Tigera. Ciemne okulary symbolizują pewność siebie z pewną dozą tajemniczości, siłę i energię tygrysa

Przedstawiciele Maspex

Ten krok pokazuje, że Tiger jest nowoczesną marką, która idzie z duchem czasu. Rozwijamy nie tylko nasze produkty pod kątem innowacyjnych smaków i opakowań, ale również prowadzimy szerokie działania komunikacyjne oraz podążamy za aktualnymi trendami technologicznymi.

Dorota Liszka, komunikacja kooperacyjna w Grupie Maspex na łamach portalu wirtualnemedia.pl

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej