Tik Tokerzy przygotowują się do wielkiej Bitwy Scrabble

Marka Scrabble rozpoczęła współpracę z twórcami Tik Toka. Działania marki na platformie pozwolą jej na dotarcie do nowego grona odbiorców.

Współpraca marek z TikTokerami staje się coraz powszechniejszą praktyką. Platforma potwierdza skuteczność kampanii, dzięki dotarciu do ogromnej grupy odbiorców, którą tworzą osoby w wieku między 13 a 20 rokiem życia. Dzięki temu marka Scrabble ma szansę na „wychowanie” kolejnego pokolenia swoich użytkowników. Celem współpracy z TikTokerami jest wsparcie promocji projektu #bitwascrabble. Projekt ten jest kontynuacją ubiegłorocznej kampanii „Wyobraź Sobie”. Aktywacje obejmują różne kanały social media: Tik Tok, YouTube, Facebook i Instagram.

Założeniem projektu na TikToku jest pokazanie momentów z życia TikTokerów, w których rządzi wyobraźnia i dobra zabawa. W kolejnych publikacjach TikTokerzy przygotowują się do bitwy na słowa, a następnie stoczą ją między sobą, aby w końcu cieszyć się zwycięstwem lub przeżywać porażkę.

Projekt wystartował 16 maja. W kampanii, którą dla marki realizuje agencja Coollective, bierze udział ośmiu TikTokerów, którzy pokazują jak wielka jest potęga wyobraźni i dobrej rozrywki, którą gwarantuje ta kultowa gra. Marka zaprosiła do współpracy: @sebastiankowalczykkk, @zietkowskym, @nylaa.a, @itzkaroll, @oliwiamisztal, @colorowyy, @twinsstylee, @dobrafaza

Czy marka Scrabble dzięki wykorzystaniu Tik Toka ma szansę dotrzeć do młodego pokolenia i obudzić w nim pasję do znanej na całym świecie gry?

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF