PKN ORLEN wybrał dostawcę usług mediowych | Materiał partnera

157

Agencja Mediowy Starcom będzie świadczył kompleksowe usługi dla spółek Grupy ORLEN związane z wykorzystaniem mediów w komunikacji marketingowej. Dostawca został wybrany w drodze postępowania przetargowego. PKN ORLEN jest partnerem rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie.

Agencja mediowa Starcom będzie świadczył usługi mediowe, usługi konsultingu i doradztwa strategicznego poprzez wykorzystanie mediów w komunikacji marketingowej. Działania firmy będą polegały w szczególności na tworzeniu i realizacji strategii mediowych dla marek PKN ORLEN oraz innych produktów i projektów oraz planowaniu kampanii mediowych. Dom mediowy będzie także odpowiedzialny za zakup mediów  na potrzeby GK ORLEN – od rezerwacji czasu czy przestrzeni mediowej, po raportowanie, analizę i rozliczenie kampanii. Umowa kończy postępowanie przetargowe, które zweryfikowało aktualne warunki rynkowych usług mediowych oraz wybór najlepszego dostawcy zapewniającego obszarom biznesowym PKN ORLEN i spółek GK wsparcie w realizacji strategii marketingowej. Agencja mediowa Starcom współpracował już z Koncernem w latach 2006-2007.

ORLEN optymalizuje różne obszary swojej działalności, w tym także obsługę mediową. Wybór firmy dla wszystkich spółek Grupy w Polsce oznacza efektywniejszą i bardziej zintegrowaną komunikację marketingową. To ważne zwłaszcza, kiedy realizujemy kampanie wzmacniające rozpoznawalność naszych marek i produktów jako wyrobów gwarantujących wysoką jakość. Już teraz nasze produkty obecnie są w ponad 90 krajach na całym świecie, nasze marki mają zasięg globalny, stąd potrzeba kompleksowego podejścia do komunikacji marketingowej – mówi Jarosław Skorupa, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu PKN ORLEN.

– Jesteśmy dumni z tego zwycięstwa, bo lubimy pracować dla dużych, prestiżowych i nowoczesnych marek, którym możemy zaoferować, najwyższe kompetencje strategiczne i bardzo profesjonalny, ambitny zespół. Cieszę się, że właśnie te aspekty w procedurach przetargowych były szczególnie istotne, a my dzięki temu mogliśmy naprawdę rozwinąć skrzydła i pokazać się z najlepszej strony. – komentuje Magda Kolenkiewicz, Dyrektor Generalna agencji mediowej Starcom