Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

1 948

W zeszłym tygodniu największą popularnością cieszył się news o Marcinie Gortacie i reakcji Porsche na jego “wybryk”. Spodobał Wam się również filmik o “Smutnym Autobusie” oraz artykuł o tym, że Seks (nie) zawsze się sprzedaje.


Warning: array_merge(): Argument #1 is not an array in /home/klient.dhosting.pl/adpress/brief.pl/public_html/wp-content/plugins/premium-seo-pack/modules/sitemap/video_info.php on line 525

MARCIN GORTAT I PORSCHE

Wiele mówi się o wirusowym rozprzestrzenianiu się informacji dzięki mediom społecznościowym. Niedawno mogliśmy przekonać się jak zawrotne może mieć ono tempo. I jak marka może w takich sytuacjach zareagować.

::

„SMUTNY AUTOBUS” OD K2

Wczoraj internet obiegła historia o „Smutnym Autobusie”. Ten dwuminutowy spot stworzony dla Centralnego Ośrodka Informatyki przy Ministerstwie Spraw Wewnętrznych przez Agencję reklamową K2 Internet wywołał wśród internautów wiele komentarzy.

::

SEKS SIĘ (NIE) ZAWSZE SPRZEDAJE

Zaczęło się lato, coś wisi w powietrzu. Jak co roku, jest to seks. Kiedy dwa tygodnie temu zobaczyłem okładkę „Newsweeka” z nagą parą i krzyczącym tytułem: „Seks obsesje Polaków” pomyślałem: Nie złapiecie mnie na to. W tekście na pewno jest trochę ciekawostek i obowiązkowo wyniki badań, ale mechanizm obronny okazał się wystarczająco silny, aby się nie skusić.

::

CZARNY PR NIE ISTNIEJE. UŻYWAJ POPRAWNIE: PROPAGANDA

Przepraszam, że już z tytułu krzyczę na Was, ale ta sprawa od lat nie daje mi spokoju. Dokładnie osiem lat temu moja ówczesna szefowa i mentorka Public Relations oświeciła mnie: – nie ma czegoś takiego, jak “czarny PR”! – zagrzmiała Magda Nahurska.

::

DEBATA: MARKETING JEST WSZYSTKIM

13 maja br. w warszawskiej restauracji Blue Cactus odbyła się debata poświęcona miejscu marketingu w strukturze firm.