Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

W zeszłym tygodniu największą popularnością cieszył się news o Marcinie Gortacie i reakcji Porsche na jego "wybryk". Spodobał Wam się również filmik o "Smutnym Autobusie" oraz artykuł o tym, że Seks (nie) zawsze się sprzedaje.
MARCIN GORTAT I PORSCHE
Wiele mówi się o wirusowym rozprzestrzenianiu się informacji dzięki mediom społecznościowym. Niedawno mogliśmy przekonać się jak zawrotne może mieć ono tempo. I jak marka może w takich sytuacjach zareagować.
::
„SMUTNY AUTOBUS” OD K2
Wczoraj internet obiegła historia o „Smutnym Autobusie”. Ten dwuminutowy spot stworzony dla Centralnego Ośrodka Informatyki przy Ministerstwie Spraw Wewnętrznych przez Agencję reklamową K2 Internet wywołał wśród internautów wiele komentarzy.
::
SEKS SIĘ (NIE) ZAWSZE SPRZEDAJE
Zaczęło się lato, coś wisi w powietrzu. Jak co roku, jest to seks. Kiedy dwa tygodnie temu zobaczyłem okładkę „Newsweeka” z nagą parą i krzyczącym tytułem: „Seks obsesje Polaków” pomyślałem: Nie złapiecie mnie na to. W tekście na pewno jest trochę ciekawostek i obowiązkowo wyniki badań, ale mechanizm obronny okazał się wystarczająco silny, aby się nie skusić.
::
CZARNY PR NIE ISTNIEJE. UŻYWAJ POPRAWNIE: PROPAGANDA
Przepraszam, że już z tytułu krzyczę na Was, ale ta sprawa od lat nie daje mi spokoju. Dokładnie osiem lat temu moja ówczesna szefowa i mentorka Public Relations oświeciła mnie: – nie ma czegoś takiego, jak „czarny PR”! – zagrzmiała Magda Nahurska.
::
DEBATA: MARKETING JEST WSZYSTKIM
13 maja br. w warszawskiej restauracji Blue Cactus odbyła się debata poświęcona miejscu marketingu w strukturze firm.