TOUS W NOWEJ ODSŁONIE JUŻ W GALERII WROCLAVIA

TOUS wprowadził nową koncepcję wizualną butiku w Galerii Wroclavia, oferując klientom nowoczesną i elegancką przestrzeń zakupową. Hiszpańska marka zaprasza do nowo otwartego salonu na poziomie 0, gdzie klasyka łączy się z innowacyjnym designem.

Założona ponad 100 lat temu w Hiszpanii marka TOUS otworzyła w Polsce kolejny butik w koncepcie Evolution – tym razem we Wrocławiu. Polska jest jednym z trzech kluczowych rynków dla TOUS, dlatego każde otwarcie nowego punktu sprzedaży stanowi istotne wydarzenie zarówno dla klientów, jak i samej marki.

Butiki TOUS zaskakują teraz odświeżonym wystrojem, który można już zobaczyć m.in. w Galerii Krakowskiej. Nowa koncepcja wnętrz – Evolution – bazuje na minimalistycznej palecie bieli i szarości, wzbogaconej o charakterystyczne hiszpańskie akcenty, takie jak gres i ceramiczne kafelki. To połączenie tradycji z nowoczesnością doskonale odzwierciedla filozofię marki.

Teraz także wrocławscy klienci mogą zanurzyć się w kreatywnym i odważnym świecie TOUS. Nowy salon w Galerii Wroclavia oferuje przestronne wnętrze, w którym czekają najpopularniejsze i najnowsze kolekcje marki – w tym seria HOLD oraz wiosenna kolekcja DAISY – a także szeroki wybór torebek i akcesoriów.

Nowy butik został otwarty 3 kwietnia na poziomie 0. Z tej okazji TOUS przygotował dla pierwszych 100 klientów specjalne upominki oraz słodki poczęstunek. Dodatkowo, w dniach 4–5 kwietnia odwiedzający będą mogli skorzystać z wyjątkowej usługi – profesjonalnego przekłuwania uszu, wykonywanego przez doświadczonego piercera.

Zapraszamy do salonu TOUS w Galerii Wroclavia, poziom 0.

 ::

O marce TOUS

TOUS to marka biżuterii, z którą kreatywność i autoekspresja nabierają blasku. Obecna w 40 krajach marka posiada ponad 600 sklepów, a jej obroty w 2023 roku wyniosły 477M€. Siłą napędową przedsiębiorstwa są 4 tysiące pracowników, którzy razem tworzą TOUS zgodnie z misją marki: „Wymyślamy, nakreślamy i budujemy nasz własny świat przy użyciu rąk i serc. Świat, który wzbudza radość, entuzjazm i pasję, i który poprawia samopoczucie”. Misję marki podsumowuje sześć słów: „We craft a world of joy”. Ten sam cel przyświeca działaniom społecznym firmy, która angażuje się w ochronę środowiska i rzemiosła poprzez tworzenie miejsc pracy branży jubilerskiej oraz szkolenia w utworzonej w 2018 roku Szkole Biżuterii i Rzemiosła TOUS (ETJOA).

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF