...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Trójka nie nadaje bzdur. Pokazuje je tylko w reklamie

Kampania ma charakter wizerunkowy, a jej celem jest pozyskanie nowych słuchaczy w wieku 25–49 lat, wykształconych, z poczuciem humoru i obdarzonych otwartością i ciekawością świata.

W filmach wykorzystano wizerunki artystów związanych z Trójką – dziennikarza Programu III Artura Andrusa, młodego, zdolnego wokalisty, laureata nagrody muzycznej „Mateusz Trójki” Dawida Podsiadło oraz aktora Zbigniewa Zamachowskiego, którego głos wykorzystywany jest w dżinglach stacji.

Hasło kampanii – „Trójka nie nadaje bzdur. Pokazuje je tylko w reklamie” ma podkreślić wizerunek Programu III jako stacji z wyrafinowanym poczuciem humoru, pełnej radiowych osobowości i nowoczesnej.

Kampania obejmie telewizję: 15-sekundowe spoty pojawią się na antenach TVP1, TVP2, TVN, w wybranych kanałach tematycznych TVP, TVN, Polsatu, Discovery oraz pakietu AT Media.

Kampanię telewizyjną wesprze emisja spotów na portalu Interia. Filmiki będzie można także obejrzeć na stronie internetowej Trójki www.trojka.polskieradio.pl oraz na profilach Programu III w portalach społecznościowych. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Agencja Promocji Polskiego Radia. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca grudnia br.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF