...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Vlogerzy łączą siły

Radosław Kotarski, prowadzący program Polimaty, oraz Barbara Sołtysińska, do tej pory prezes Livebrand PR Communications, współtworzą nową sieć partnerską serwisu YouTube - LifeTube. Ich celem jest pośredniczenie w kontaktach marek z vlogerami oraz pomoc w zaistnieniu markom na YouTubie.

Z LifeTube’m współpracują tacy internetowi twórcy jak SA Wardęga, AdBuster, Łukasz Jakóbiak, Remigiusz „Rock” Maciaszek i prowadzący program Lekko Stronniczy – Włodek Markowicz i Karol Paciorek. Ich łączny zasięg to ponad 43 mln wyświetleń filmów na YouTubie miesięcznie.

Nowa sieć partnerska z jednej strony oferuje vlogerom pomoc w technicznym tworzeniu swoich kanałów oraz wsparcie w pozyskiwaniu reklamodawców, a z drugiej strony opracowuje dla marek strategię działań na YouTubie, w tym zajmuje się produkcją reklam i planowaniem kampanii. Współpracuje bezpośrednio z twórcami i markami, ale także z domami mediowymi oraz agencjami.

LifeTube jest pierwszą siecią założoną przez vlogera dla vlogerów. Wcześniej, Ilona Patro i Maciej Budzich, stworzyli projekt „Galopujący Pancernik”, w którym blogerzy mieli pomagać innym blogerom i vlogerom w kontaktach z markami.

Powstanie LifeTube’a pokazuje ważny trend – vlogerzy cieszą się coraz większą popularnością wśród użytkowników YouTube’a i coraz większym zainteresowaniem marek. Vlogosfera się profesjonalizuje i bardzo jestem ciekaw, w jaką stronę będzie ewoluować.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF