Vlogerzy łączą siły

Radosław Kotarski, prowadzący program Polimaty, oraz Barbara Sołtysińska, do tej pory prezes Livebrand PR Communications, współtworzą nową sieć partnerską serwisu YouTube - LifeTube. Ich celem jest pośredniczenie w kontaktach marek z vlogerami oraz pomoc w zaistnieniu markom na YouTubie.
Z LifeTube’m współpracują tacy internetowi twórcy jak SA Wardęga, AdBuster, Łukasz Jakóbiak, Remigiusz „Rock” Maciaszek i prowadzący program Lekko Stronniczy – Włodek Markowicz i Karol Paciorek. Ich łączny zasięg to ponad 43 mln wyświetleń filmów na YouTubie miesięcznie.
Nowa sieć partnerska z jednej strony oferuje vlogerom pomoc w technicznym tworzeniu swoich kanałów oraz wsparcie w pozyskiwaniu reklamodawców, a z drugiej strony opracowuje dla marek strategię działań na YouTubie, w tym zajmuje się produkcją reklam i planowaniem kampanii. Współpracuje bezpośrednio z twórcami i markami, ale także z domami mediowymi oraz agencjami.
LifeTube jest pierwszą siecią założoną przez vlogera dla vlogerów. Wcześniej, Ilona Patro i Maciej Budzich, stworzyli projekt „Galopujący Pancernik”, w którym blogerzy mieli pomagać innym blogerom i vlogerom w kontaktach z markami.
Powstanie LifeTube’a pokazuje ważny trend – vlogerzy cieszą się coraz większą popularnością wśród użytkowników YouTube’a i coraz większym zainteresowaniem marek. Vlogosfera się profesjonalizuje i bardzo jestem ciekaw, w jaką stronę będzie ewoluować.