W Łodzi będzie głośno

15 maja wystartowała kampania promocyjna miasta Łodzi oparta na nazwiskach światowych sław muzyki, które w najbliższym czasie wystąpią w Atlas Arenie.

W ramach kampanii promującej Łódź pod hasłem „W Łodzi będzie głośno”. przygotowano 250 billboardów w największych miastach Polski, m.in. w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Warszawie oraz 50 citylightów w Łodzi. Kampania trwać będzie cały miesiąc.

Celem kampanii jest zachęcenie Polaków do odwiedzenia Łodzi, uczestniczenie w koncertach znanych muzyków oraz innych wydarzeniach kulturalnych. Kierowana jest ona do mieszkańców największych miast Polski, w szczególności do osób zainteresowanych kulturą, muzyką, wydarzeniami rozrywkowymi.

Kolejnym elementem kampanii jest akcja „Rzuć się w Łódź”, w ramach której przed najważniejszymi koncertami w Atlas Arenie hostessy oraz pracownicy Centrum Informacji Turystycznej będą udzielali informacji na temat pobytu w Łodzi oraz zachęcali do ponownej wizyty. Wszystkie działania trwać będą do końca 2013 r.

Graficzną kreację akcji realizuje łódzka agencja MOSQI.TO.

Źródło: www.uml.lodz.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF