WebTalk staje się powerhousem w branży marketingu cyfrowego – Jarek Ziębiński dołącza do zespołu.
WebTalk, polska agencja digitalowa, łączy siły z Jarkiem Ziębińskim – jedną z najważniejszych postaci na globalnym rynku reklamy ostatnich lat – który obejmuje udziały w firmie i funkcję Członka Zarządu ds. Rozwoju.
Celem jest dalszy, intensywny rozwój firmy zarówno pod kątem wprowadzania nowych technologii, poszerzania portfolio klientów,
ekspansji na rynki międzynarodowe, jak i optymalizacji modelu biznesowego.
WebTalk to istniejąca od 2012 roku polska, niezależna agencja digitalowa, którą zarządza jej
założyciel Michał Dunin. Od momentu powstania, każdego roku firma odnotowuje wzrost
obrotów, a na koniec 2023 roku spodziewa się przychodu na poziomie 35 mln zł netto. Zespół
WebTalk liczy 100 specjalistów, którzy obsługują ponad 40 stałych klientów w Polsce, CEE i
centralnej Azji. Agencja dostarcza zintegrowane usługi marketingowe i obsługuje swoich
klientów w obszarach strategii, realizacji kampanii cyfrowych i 360, social mediów, kreacji i
produkcji contentu, zakupu i optymalizacji mediów, a także wdrażania najnowszych technologii
wspierających działania komunikacyjne.
Wizja wspólnego sukcesu
Dzisiaj zwieńczeniem dynamicznego rozwoju Agencji jest dołączenie do zespołu Jarka
Ziębińskiego – jednego z najwybitniejszych przedstawicieli globalnego świata reklamy.
– Powitanie jako Partnera człowieka takiego formatu jak Jarek Ziębiński jest szczególnym
wydarzeniem w 12-letniej historii naszej firmy. Wierzę, że wspólnie rozwiniemy WebTalk na
znacznie szerszą skalę. Już teraz korzystamy z jego ogromnej wiedzy i doświadczenia, a
formalizacja naszej współpracy umożliwi nam jeszcze intensywniejsze dążenie do celu – mówi
Michał Dunin, Prezes Zarządu WebTalk.
Jarek Ziębiński wnosi do WebTalk trzy dekady doświadczenia w marketingu, mediach i reklamie.
Jego kariera w agencji Leo Burnett, rozwój sieci w regionie Europy Środkowej i Wschodniej (lata
1996 – 2009) oraz wybitne osiągnięcia na rynku azjatyckim, gdzie jako CEO i Chairman Leo Burnett
Azja – Pacyfik (lata 2009 – 2016), przyczynił się do dynamicznego wzrostu przychodów i
wzmocnienia kreatywnej pozycji sieci w regionie. Z kolei rola Jarka Ziębińskiego w Publicis
Groupe jako Global CEO Publicis One (lata 2016 – 2019) to potwierdzenie umiejętności i
doświadczenia w zarządzaniu zmianą i transformacji biznesu na wielką skalę. Jest on również
cenionym konsultantem, pomagającym firmom z różnych branż w tworzeniu strategii wzrostu i
rozwoju, transformacji modeli biznesowych, budowaniu marek i zarządzaniu zmianą.
W kierunku przyszłości
Wraz z dołączeniem Jarka Ziębińskiego WebTalk umacnia pozycję lidera w transformacji branży
marketingu cyfrowego, nadal realizując swoją misję ‘Digital First’ i niezmiennie od lat
wyprzedzając zmiany na rynku.
– Decyzja o zaangażowaniu w WebTalk wynika z mojego przekonania, że Polska jest nie tylko
zagłębiem utalentowanych specjalistów, ale także rynkiem o znaczącym potencjale wzrostu.
Obserwując rodzimą scenę marketingową zauważyłem WebTalk – agencję, której ambicje i
potencjał rozwijają się w harmonii z moimi wartościami i wizją dla biznesu. WebTalk przyciągnął
mnie swoją organizacyjną zwinnością, nowoczesnymi kompetencjami i wyjątkowo utalentowanym
zespołem. Duże wrażenie zrobiła na mnie ambicja twórcy i lidera agencji – Michała Dunina.
WebTalk nie był dotychczas agencją z pierwszych stron gazet, ale dynamika wzrostu przychodów
firmy oraz jej systematycznie rosnący zespół specjalistów najlepiej świadczą o sukcesach i
wartości jaką prezentuje WebTalk – podsumowuje Jarek Ziębiński.::
O WebTalk
WebTalk to niezależna agencja marketingowa, stawiająca digital na pierwszym miejscu. Doświadczenie i specjalistyczna wiedza oraz
wysoka jakość usług, pozwalają markom z regionu CEE osiągać swoje cele. Kluczowym wyróżnikiem WebTalk jest synergia usług
strategicznych i kreatywnych z mediami, technologią i innowacjami. Więcej o portfolio i usługach agencji dostępne jest na stronie
internetowej: https://webtalk.pl/