Welcome Festival 2013 – relacja na żywo (godz. 11.41)
Welcome Festival oficjalnie się rozpoczął. Uczestników powitali: Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy, Marcin Herra, prezes PL2012+ i Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu "Brief". Wiceprezydent Michał Olszewski wspomniał o tym, że Warszawa to miasto zmian, które wciąż się rozwija i stawia na ścisłą współpracę z biznesem.
Grzegorz Kiszluk podkreślił rolę produktów, które budują markę miejsca i tym samym zapowiedział debatę „Po produktach ich poznacie”. Marcin Herra przypomniał, że znajdujemy się na Stadionie Narodowym – obiekcie bardzo charakterystycznym dla Warszawy i Polski, który jest w tej chwili najpopularniejszym obiektem w kraju, biorąc pod uwagę liczbę odwiedzających.
Właśnie rozpoczęła się debata „Po produktach ich poznacie. Wpływ firm i produktów na budowę marki miejsc”, w której udział wezmą:
– Katarzyna Ratajczyk, dyrektor Biura Promocji, Urząd m.st. Warszawy
– dr Marta Hereźniak, Uniwersytet Łódzki
– Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy
– Paweł Patkowski, dyrektor marki, mediów i komunikacji, Orange Polska
– Łukasz Gołębiowski, dyrektor zarządzający pionem sprzedaży, Poczta Polska
– Ryszard Topola, specjalista ds. marketingu, ZOO Wrocław
Na zdjęciu (od lewej): Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief”, Łukasz Zawadowski, zastępca redaktora naczelnego magazynu „Brief”, Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy
Na zdjęciu (od lewej): dr Marta Hereźniak, Uniwersytet Łódzki; Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy; Katarzyna Ratajczyk, dyrektor Biura Promocji, Urząd m.st. Warszawy; Paweł Patkowski, dyrektor marki mediów i komunikacji, Orange Polska; Ryszard Topola, specjalista ds. marketingu, ZOO Wrocław; Łukasz Gołębiowski, dyrektor zarządzający pionem sprzedaży, Poczta Polska.