Welcome Festival 2013 – relacja na żywo (godz. 11.41)

Welcome Festival oficjalnie się rozpoczął. Uczestników powitali: Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy, Marcin Herra, prezes PL2012+ i Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu "Brief". Wiceprezydent Michał Olszewski wspomniał o tym, że Warszawa to miasto zmian, które wciąż się rozwija i stawia na ścisłą współpracę z biznesem.

Grzegorz Kiszluk podkreślił rolę produktów, które budują markę miejsca i tym samym zapowiedział debatę „Po produktach ich poznacie”. Marcin Herra przypomniał, że znajdujemy się na Stadionie Narodowym – obiekcie bardzo charakterystycznym dla Warszawy i Polski, który jest w tej chwili najpopularniejszym obiektem w kraju, biorąc pod uwagę liczbę odwiedzających.

Właśnie rozpoczęła się debata „Po produktach ich poznacie. Wpływ firm i produktów na budowę marki miejsc”, w której udział wezmą:

– Katarzyna Ratajczyk, dyrektor Biura Promocji, Urząd m.st. Warszawy

– dr Marta Hereźniak, Uniwersytet Łódzki

– Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy

– Paweł Patkowski, dyrektor marki, mediów i komunikacji, Orange Polska

– Łukasz Gołębiowski, dyrektor zarządzający pionem sprzedaży, Poczta Polska

– Ryszard Topola, specjalista ds. marketingu, ZOO Wrocław

Welcome Festival

Na zdjęciu (od lewej): Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief”, Łukasz Zawadowski, zastępca redaktora naczelnego magazynu „Brief”, Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy

Welcome Festival - debata "Po produktach ich poznacie"

Na zdjęciu (od lewej): dr Marta Hereźniak, Uniwersytet Łódzki; Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy; Katarzyna Ratajczyk, dyrektor Biura Promocji, Urząd m.st. Warszawy; Paweł Patkowski, dyrektor marki mediów i komunikacji, Orange Polska; Ryszard Topola, specjalista ds. marketingu, ZOO Wrocław; Łukasz Gołębiowski, dyrektor zarządzający pionem sprzedaży, Poczta Polska.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF