Wizerunkowe know-how dla samorządów – ostatnie dni rejestracji!
XV Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej to prawdopodobnie jedyne takie wydarzenie w Polsce w całości poświęcone promocji i marketingowi terytorialnemu. Konferencja odbędzie się w dniach 30 września – 2 października w Katowicach. Najbliższa edycja to ukłon w stronę nowych mediów, współpracy z influencerami czy wykorzystania siły lokalnej społeczności, choć nie zabraknie też case study i warsztatów z czołowymi ekspertami w branży. Wśród prelegentów znajdą się m.in. Jacek Żakowski, Grzegorz Kiszluk, Jakub Mrugalski czy Kamil Bolek. Będą dzielić się bogatym doświadczeniem w dziedzinach dziennikarstwa, influencer marketingu i szeroko rozumianej promocji.
PR w Samorządzie to najstarsza w Polsce konferencja, która skupia się na public relations w JST. Jej główną siłą jest to, że daje uczestnikom receptę, jak przekuć zdobytą wiedzę w wizerunkowy sukces. Dbają o to praktycy, którzy na co dzień kreują wizerunki polskich miast i gmin, a podczas prelekcji dzielą się tajnikami swojego warsztatu.
Pionierzy nowych mediów
Gościem specjalnym tegorocznej edycji będzie Jacek Żakowski, jeden z najbardziej znanych w Polsce dziennikarzy, wielokrotnie nagradzany przez instytucje polskie i zagraniczne. Prowadził programy telewizyjne i radiowe m.in. dla TVP, TV4, RMF FM, Radia Zet i TOK FM. Wśród prelegentów znajdzie się także wielu prekursorów nowych trendów i ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, m.in.:
– Monika Czaplicka – właścicielka agencji social media Wobuzz, specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także social sellingu i komunikacji.
– Kamil Bolek – dyrektor marketingu w LifeTube, jednej z największych agencji w kraju zajmującej się współpracą z influencerami, zrzeszającej kilkaset najlepszych kanałów na polskim YouTube.
– Jakub Mrugalski – Niebezpiecznik.pl, jeden z najbardziej rozpoznawalnych specjalistów ds. bezpieczeństwa IT, znany z umiejętności przekładania najtrudniejszych zagadnień technicznych na język zwykłego „Kowalskiego”.
– Grzegorz Kiszluk – Redaktor Naczelny Brief.pl, Twórca platformy Brief for Poland służącej wymianie doświadczeń między regionami, pionier reklamy w Polsce.
Do kogo skierowany jest PR w Samorządzie?
Do każdego kto chce wypromować swoje miasto, gminę w mediach społecznościowych, zdobyć przychylność mieszkańców regionu, czy przeprowadzić akcję społeczną, która odbije się szerokim echem w całym kraju. Jeśli ktoś odpowiada za wizerunek spółki miejskiej lub JST i zastanawia się jak wykorzystać nowe media i wpływ influencerów, żeby dotrzeć do ludzi w różnym wieku, to podczas konferencji uzyska odpowiedź na to pytanie. Bezcenna może się okazać umiejętność właściwego postępowania w sytuacji kryzysu wizerunkowego. Eksperci z tego zakresu wyjaśnią nie tylko jak go zażegnać, ale również jak się przed nim uchronić. Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej jest dla każdego, komu zależy na podniesieniu swoich kompetencji w zakresie Public Relations.
Konferencja potrwa od poniedziałku 30 września do środy 2 października w Katowicach. Szczegółowy program znajduje się na stronie konferencji www.prwsamorzadzie.pl.
Organizatorem XV Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej jest Grupa PRC Holding.
Patronat honorowy – Prezydent Miasta Katowice.