...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Wystartował drugi etap kampanii edukacyjnej na temat e-recepty i Internetowego Konta Pacjenta

Drugi etap kampanii wystartował na początku listopada i potrwa do 8 grudnia. Spot telewizyjny pt. „Samolocik”, którego reżyserem jest Xsawery Żuławski, emitowany jest w programach grupy Polsat i na platformie vod ipla.tv oraz w kanałach telewizyjnych i vod należących do grupy TVN. Równocześnie trwa kampania w największych stacjach radiowych – RMF FM oraz rozgłośniach należących do grupy Eska. W sumie o e-recepcie i Internetowym Koncie Pacjenta usłyszy prawie 20 mln milionów Polaków. 

Od 8 stycznia wchodzi obowiązek wystawiania e-recept tylko w wersji elektronicznej. Tuż przed „wielkim finałem” wchodzimy w ostatni etap kampanii edukacyjnej adresowanej do całego społeczeństwa. W Polsce telewizja i radio budują największy zasięg w najkrótszym czasie w grupach celowych powyżej 25 roku życia, a to oznacza, że dzięki kampanii każdy dorosły Polak dowie się o e-recepcie i Internetowym Koncie Pacjenta. Wierzę, że przekonamy do korzystania z tych nowoczesnych rozwiązań w ochronie zdrowia i młodszych i seniorów – podkreśla wiceminister zdrowia Janusz Cieszyński.

Kampania telewizyjna i radiowa wspierana jest przez kampanię internetową, prowadzoną od sierpnia w popularnych ogólnopolskich i regionalnych serwisach internetowych i kanałach social mediowych, m.in. You Tube, Facebook oraz publikacjami artykułów w prasie, m.in. Super Express, Dzienniku Gazeta Prawna, regionalnych dziennikach należących do Polska Press, tygodnikach lokalnych, magazynie „Kropka TV” oraz prasie branżowej, a także kampanią w sieci kin Helios i na kanałach vod oraz stacjach radiowych Polskiego Radia, gdzie nasze spoty zobaczyło czy usłyszało ponad 8 mln osób.        

Kampania edukacyjna pt. „Internetowe Konto Pacjenta. Tu zapisuje się historia Twojego Zdrowia”, za której koncepcję kreatywną oraz realizację spotu radiowego i telewizyjnego odpowiada agencja reklamowa Fabryka Komunikacji Społecznej, adresowana jest do całego społeczeństwa. Jej celem jest poinformowanie o funkcjonalnościach i korzyściach, które zapewnia wszystkim ubezpieczonym  e-recepta i Internetowe Konto Pacjenta – bezpłatna aplikacja Ministerstwa Zdrowia dostępna pod adresem pacjent.gov.pl. Kampania ma też zachęcić Polaków do korzystania na co dzień z tych rozwiązań. 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF