Wystartowała nowa kampania Alior Banku promująca elastyczny rachunek 4×4 dla przedsiębiorców

170

Rusza nowa multimedialna kampania marketingowa skierowana do klientów biznesowych. Tym razem Alior Bank promuje Rachunek ,,4×4”. Głównym przekazem kampanii jest możliwość dopasowania przez klienta rachunku do potrzeb firmy poprzez wybór odpowiednich rozwiązań proponowanych w pakietach: gotówkowym, krajowym, zagranicznym i oszczędnym. Wśród wykorzystanych w niej narzędzi po raz pierwszy znajdą się reklamy w podcastach.

W kampanii Alior Bank opowiada historię czworga przedsiębiorców działających w różnych branżach. Są to właściciele firmy stolarskiej, krawieckiej, spedycyjnej i cukierniczej. Wszyscy wybrali Rachunek ,,4×4” w Alior Banku i dopasowali usługi do specyfiki swojej działalności. Korzystają więc z podstawowej wersji rachunku, w ramach której za 0 zł otrzymują: prowadzenie konta, kartę debetową, przelewy internetowe do ZUS i US, aplikację księgową online na zafirmowani.pl oraz wybranego i dopasowanego do specyfiki firmy pakietu za 10 zł miesięcznie, ale z niższymi opłatami za usługi w stosunku do stawek w standardowej Tabeli Opłat i Prowizji (oferta skierowana jest do nowych klientów Alior Banku).

Kampania ma charakter sprzedażowo-wizerunkowy i obejmuje m.in. działania w radiu oraz Internecie. Będzie można ją usłyszeć w najpopularniejszych wśród przedsiębiorców ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych, takich jak ESKA, WAWA, VOX FM, Radio Plus, RMF FM, Radio Zet i „Trójka”. Będą w nich emitowane trzy 30-sekundowe spoty zrealizowane w formie testymoniali, które reklamują trzy najbardziej popularne pakiety Rachunku ,,4×4”. W pierwszym opowie o nim właściciel firmy stolarskiej, w drugim przedstawicielka firmy krawieckiej, a w trzecim przez właściciela firmy spedycyjnej, który prowadzi swój biznes również za granicą.

Działania w Internecie obejmują m.in. e-mailingi, social media oraz współpracę z blogerami, np. Szymonem Ostrowskim, prowadzącym „Biznes na ostro”. Reklamy rachunku zobaczymy w autobusach miejskich w Warszawie, Trójmieście i aglomeracji górnośląskiej, a także w prasie branżowej.

Dodatkowo Alior Bank po raz pierwszy sięgnął po emisję reklam w podcastach, które zyskują coraz większą popularność wśród przedsiębiorców.

Kreacja kampanii jest dziełem agencji PZL, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker. Działania w jej ramach będą prowadzone do połowy maja.