...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Wystartował z nowy projekt – Effie Talks

Effie Talks to miejsce, gdzie możemy porozmawiać o szansach na efektywny biznes. Ten projekt to cykliczne spotkania, podczas których będziemy dzielić się wiedzą, prezentować nagrodzone w konkursie Effie kampanie oraz przedstawiać badania i trendy rynkowe w branży marketingowej. Program bazuje na doświadczeniu Effie Poland, platformy, której ambicją jest edukowanie rynku z zakresu efektywnych rozwiązań biznesowych.

Podczas pierwszego wydarzenia zaprezentowane zostały wyniki badania przeprowadzonego przez McCann Truth Central, międzynarodową jednostkę badawczą agencji McCann Worldgroup prowadzącej kulturowe badania ilościowe i jakościowe na całym świecie. Badanie koncentruje się  na zmianach w Europie – w którym kierunku zmierzają i co to oznacza dla marketerów i marek, a także, jak na tym tle wypada Polska. Gościem specjalnym spotkania byli Harjot Singh, współprzewodniczący Euro Effie 2019 oraz CSO McCann Worldgroup EMEA oraz Rodney EMEA Collins, Regional Director of McCann Truth Central.

Efektywność to ostatecznie jedyna miara wartości naszej pracy. I jest naszą odpowiedzialnością jako agencji dowodzić tej wartości – powiedział Harjot Singh – Największym wyzwaniem jest tempo zmian w tym procesie – efektywność musi być dynamiczna tak jak dynamiczny jest świat dookoła nas. Tylko w ten sposób będziemy wpływać na kulturę, kategorię i samą firmę. Ale sercem efektywności będzie zawsze wpływ na biznesowy aspekt działania przedsiębiorstwa. Na koniec dnia liczy się to, czy nasza praca pomaga rozwiązywać problemy lepiej, szybciej, bardziej kreatywnie, a przede wszystkim – z większym zyskiem – podsumował Singh.

Poza gośćmi specjalnymi wystąpili Anna Natasza Górecka, Strategic Planner, McCann Worldgroup i Marcin Samek, Strategy & Social Media Director, McCann Wordgroup, którzy zaprezentowali perspektywę dla Polski w obliczu globalnych zmian. Podczas spotkania odbył się także panel dyskusyjny. O tym „Jak efektywnie prowadzić komunikację w zmieniającej się rzeczywistości?” rozmawiali z prowadzącym Pawłem Blajerem (TVN 24 BIS): Agnieszka Kosik (Facebook), Marcin Samek (McCann Wordgroup), Inga Songin (Danone) oraz Andrzej Tucholski (Psycholog biznesu, Strateg). 

Zapraszamy na kolejne spotkania z cyklu Effie Talks, więcej o projekcie: https://talks.effie.pl/

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF