...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Youtube dla najmłodszych

Serwis internetowy Youtube jest skarbnicą treści wszelkiego rodzaju. Ze względu na rosnącą liczbę coraz młodszych użytkowników Google postanowił stworzyć specjalną wersję dedykowaną dzieciom do 10 roku życia. Zawierać będzie jedynie filmy o treści odpowiedniej dla najmłodszych odbiorców.

Jak dotąd jedyną możliwość selekcji filmów na Youtubie dawało uruchomienie trybu bezpieczeństwa znanego, jako YouTube EDU. Zabezpieczenie pozostawia jednak wiele do życzenia. Zastrzeżenia dotyczą przede wszystkim reklam, których zawartość nie jest w żaden sposób filtrowana. Google wychodzi więc naprzeciw zaniepokojonym rodzicom i pracuje nad nową wersją serwisu, która prócz kontroli treści będzie oferowała dopasowany do wieku odbiorców interfejs. Powstanie także aplikacja dla urządzeń mobilnych i telewizorów, blokująca dostęp do filmów zarezerwowanych dla dorosłych. Wstrzymana zostanie również możliwość dodawania komentarzy.

::

Co sądzicie o takim pomyśle? Czy będzie on oznaczał koniec kanałów telewizyjnych dla dzieci?

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF