Żabka inwestuje w mięsny startup

miesna paczka

Sieć sklepów Żabka wraz z funduszem inwestycyjnym LT Capital oraz CofounderZone zainwestowały w "Mięsną Paczkę". Projekt dostanie ponad cztery miliony złotych na rozwój.

„Mięsna Paczka” chce zapewnić klientom dostęp do świeżego i naturalnego mięsa bez wychodzenia z domu. Damian Kopecki twórca projektu postanowił dzięki nawiązaniu współpracy z ekologicznymi hodowlami dostarczać do domów zainteresowanych porcje mięsa w modelu subskrypcyjnym. Wybierać można spośród różnych porcji mięsa, zarówno drobiowego, jak i czerwonego. Dodatkowo dostarczany produkt musi spełniać restrykcyjne wymogi świadczące o jego jakości oraz pochodzić z polskich hodowli. Mięso musi posiadać certyfikaty świadczące o braku dodatków, antybiotyków, hormonów ani GMO. Również proces dostarczania jedzenia oraz sposób jego pakowania ma być jak najbardziej ekologiczny dzięki wykorzystaniu recyklingowanych materiałów.

 

W ramach Grupy Żabka rozwijamy i wdrażamy wiele nowatorskich projektów, które mają ułatwiać życie konsumentom i odpowiadać na ich zmieniające się potrzeby takie jak m.in. wygoda, zdrowy tryb życia, personalizacja. Częścią tej strategii jest wsparcie innowacyjnych firm w początkowej fazie rozwoju, zwłaszcza jeśli stoją za nimi doświadczeni menadżerowie z pasją i misją zbieżną z naszymi celami biznesowymi. Chcemy stymulować rozwój produktów, usług i modeli biznesowych, które podążają za najnowszymi trendami konsumenckimi i technologicznymi oraz tworzą nową jakość w handlu. Mięsna Paczka i jej założyciele idealnie wpisują się w tę definicję

Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu, dyrektor zarządzający Żabka Future

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF