...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Zachęta do tweetowania

Instytucje, które są aktywne na Twitterze obierają różne strategie. Jedne tweetują same, inne najmują do tego agencje, a jeszcze inne, nie wiedzieć czemu, łączą swoje konto z profilem na Facebooku. Jest też inny sposób…

Od zeszłego piątku, tj. 10 października, galeria Zachęta oddała swoje konto na Twitterze we władanie… zwiedzających.

Przy okazji prestiżowego konkursu „Spojrzenia 2013” każdy odwiedzający może oddawać swój głos w rywalizacji o nagrodę publiczności. Wystarczy podejść do specjalnie przygotowanego stanowiska z tabletem, na którym cały czas włączony jest profil Zachęty na Twitterze i zatweetować używając jednego z tych hashtagów: #borowski, #bosacki, #bregula, #jastrubczak i #polska. Są to nazwiska artystów biorących udział w „Spojrzeniach 2013” – Tymek Borowski, Piotr Bosacki, Karolina Breguła, Łukasz Jastrubczak i Agnieszka Polska.

Rozstrzygnięcie konkursu „Spojrzenia 2013” nastapi w trakcie gali, która odbędzie się 24 października.

Jak do tej pory, odwiedzający Zachętę opublikowali w jej imieniu 26 tweetów. Biorąc pod uwagę całkowitą liczbę zwiedzających, od 13 września do 17 października było ich 17 295, liczba „ćwierknięć” może nie jest powalająca.

Na pewno jednak jest to bardzo ciekawe wykorzystanie Twittera i mocno kibicuję Zachęcie w dalszym tweetowaniu.

photo: Andreas Eldh/Flickr/CC, mat. prasowe

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF