„Zaginął Ryś” – nietypowa kampania outdoorowa

Wystartowała kampania outdoorowa „Zaginął ryś”, w ramach której w największych miastach Polski zawieszone zostały plakaty informujące o dramatycznej sytuacji rysiów nizinnych w Polsce.

Plakaty, przypominające ogłoszenia o zaginionych zwierzętach wieszane zwykle w sąsiedztwie, znaleźć można 
w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Krakowie na tablicach i słupach ogłoszeniowych. Celem kampanii jest poinformowanie o zagrożeniu wyginięcia rysiów nizinnych, których w Polsce jest zaledwie 40. Akcja zorganizowana jest w ramach kampanii WWF Polska na rzeczy rysiów nizinnych, odbywającej się pod hasłem „Ratuj Rysie”.

W ramach kampanii 1 proc. zorganizowano już konferencję prasową, wysyłkę kreatywną do mediów i celebrytów, dwie akcje angażujące użytkowników social media oraz toczącą się obecnie akcję „Zaginął ryś”. Na najbliższą sobotę, 12 kwietnia, zaplanowane jest czytanie bajek o rysiach przez Marcina Dorocińskiego w warszawskiej kawiarnii Kredkafe.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF