...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Zagraj w poście na Facebooku!

Na fan page’u Cyfrowego Polsatu pojawiła się aplikacja, która umożliwi wzięcie udziału w konkursie z poziomu posta. Kampanię promującą serial „Bez tajemnic” przygotowała agencja Socializer S.A. we współpracy z kanałem HBO.

Cyfrowy Polsat przygotował dla fanów serialu „Bez tajemnic” konkurs. Użytkownicy fan page’a mają za zadanie ułożyć za pośrednictwem aplikacji konkursowej puzzle tematycznie związanie z serialem. Wygrają uczestnicy, którzy poprzez przesuwanie klocków w wolne pola stworzą poprawny obrazek w jak najkrótszym czasie. Mechanika aplikacji konkursowej jest oparta jest o posty na fan page’u. Do tej pory jest to wciąż bardzo rzadko spotykane rozwiązanie ze względu na stopień trudności  programowania. Do rozdania jest 14 nagród dziennych – zestawów składających się z dwóch sezonów serialu na DVD, kubka i notesu. Konkurs trwa od 28 października do 10 listopada br.

 

Aplikacja konkursowa, z której inicjatywą wyszedł Cyfrowy Polsat, jest kolejną realizacją Socializer S.A. dla tego klienta. Firmy zaczęły współpracę 2 lata temu. Agencja kompleksowo obsługuje fan page Cyfrowego Polsatu na Facebooku oraz fan page ipla – aplikacji zapewniającą dostęp do bezpłatnych materiałów wideo dzięki połączeniu z internetem.

::

Układanka jest prawdziwym wyzwaniem i trzeba się mocno napracować, aby uzyskać dobry czas. Ma to za zadanie zapewne wydłużyć kontakt użytkownika z marką. Pytanie tylko czy nie za trudną? Jakie jest Wasze zdanie?

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF