Zalando rozpoczyna nową kampanię letnią “Aktywni optymiści”

265

Zalando, wiodąca w Europie platforma online poświęcona modzie i zagadnieniom lifestylowym, rozpoczyna dziś nową kampanię „Aktywni optymiści”, będącą ukłonem w stronę osób zarażających optymizmem. Po roku ogólnoświatowego lockdownu i ograniczeń, kampania ma na celu celebrowanie i upowszechnianie optymizmu poprzez wywoływanie uśmiechu.

– Celem kampanii na tegoroczne lato jest szerzenie optymizmu w Europie poprzez oddanie głosu ludziom, którzy optymizm przekuwają na pozytywne działania.

– W ramach kampanii zaprezentowane zostaną sylwetki 11 pozytywnych aktywistów z Europy, w tym tworzącej optymistyczne treści holenderskiej influencerki Rianne Meijer i francuskiego tancerza Salifa Gueye.

targi plenerowe zoo market

– Kampanię wspierać będzie inicjatywa marketingowa 360° „Festiwal Optymizmu”, seria wydarzeń i instalacji prezentowanych na kluczowych rykach, w tym we Francji, Włoszech, Niemczech i Szwecji, a jej punktem kulminacyjnym będą obchody Najdłuższego Dnia Optymizmu przypadającego na 21 czerwca.

Kampania „Aktywni optymiści” uruchamiana 23 maja na wszystkich rynkach Zalando będzie miejscem, w którym różne osoby będą mogły dzielić się swoimi odczuciami, zarażać pozytywnym podejściem do życia i szerzyć radość. Spot kampanii składa się z 22 materiałów wideo z udziałem aktywnych optymistów, skompilowanych z 15-sekundowych filmików w jeden, pełny radości i entuzjazmu telewizyjny spot reklamowy.

Spotowi reklamowemu kampanii towarzyszy seria zdjęć twórców europejskich tworzących wyjątkowe, pozytywne treści. Każde zdjęcie, wykonane przez hiszpańskiego fotografa Jorde Pereza Ortiza, opatrzone jest hasłem: „Aktywni optymiści”. W wyniku castingu zorganizowanego w mediach społecznościowych do udziału w kampanii zakwalifikowano 11 aktywistów, w tym, znanych z tworzenia optymistycznych treści, holenderską influencerkę i modelkę Rianne Meijer i francuskiego tancerza Salifa Gueye.

Uruchomieniu kampanii towarzyszyć będzie inicjatywa marketingowa 360° – „Festiwal Optymizmu”, w którego ramach w Europie odbędzie się szereg wydarzeń i imprez zachęcających widzów do uśmiechu, tańca i śpiewu, a jego ukoronowaniem będzie wirtualna celebracja wspólnotowości przypadająca na 21 czerwca, najdłuższy dzień w roku.

Po roku lockdownów chcieliśmy, aby lato 2021 r. było sezonem świętowania nadziei i optymizmu zachęcającym uczestników do uśmiechu i dającym im możliwość swobodnego wyrażenia optymistycznego podejścia do życia.

Za aktywnych optymistów uznajemy ludzi, którzy niosą radość sobie i innym – czy to przez piosenki, taniec, czy organizowane na Tik Toku pokazy nowoczesnego makijażu, chodzi o każdą, nawet najdrobniejszą inicjatywę, która jest w stanie nas połączyć i dać na choć trochę radości. Kampania będzie również punktem wyjścia dla propagowania roku 2021 jako czasu przekuwania optymizmu w pozytywnie nacechowane działania (dla własnej i innych) celebracji radości z życia.

Ralph Rijks, wiceprezes ds. marketingu globalnego w Zalando

Casting na 11 „Aktywnych optymistów” prowadzono w całości poprzez media społecznościowe, a główną osią jego zainteresowania były osoby tworzące treści i organizujące działania ilustrujące hasło kampanii, a zasięg i wielkość platformy twórcy w mediach społecznościowych miały znaczenie drugorzędne. Materiał filmowy prezentuje pozytywnie zakręconych i utalentowanych twórców, między innymi tancerza Salifa Gueye, znanego z radosnego stylu tańca wykonywanego na ulicach Paryża; holenderską influencerkę i modelkę Rianne Meijer, znaną z publikowanych w mediach społecznościowych zdjęć w duchu ciało-pozytywności; oraz modelkę i autorkę Naomi Shimanda popularyzującą pozytywne podejście do życia poprzez modę.

Pełen wigoru telewizyjny spot reklamowy nakręciła londyńska reżyserka Lucy Luscombe, która niedawno trafiła na listę najlepszych na świecie twórców Dazed top 100 i nakręciła teledysk do piosenki Robin S. pod tytułem Show Me Love. Kampania będzie reklamowana w różnorodnych formatach: w formie zdjęć autorstwa Jorge Pereza Ortiza, w cyfrowych kanałach reklamowych, w mediach społecznościowych należących do poszczególnych gwiazd kampanii, spotów reklamowych „pozytywnego słuchania” na Spotify oraz plakatów i kolorowych murali wykonanych na rynkach kluczowych. Kampania 360° powstała we współpracy z agencją kreatywną Kolle Rebbe.

#AktywniOptymiści


Źródło: PAP

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej