Znamy laureatów konkursu Power of Content Marketing Awards 2021. Kto otrzymał nagrody?

489

Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie Power of Content Marketing Awards za najlepsze strategie oraz działania contentmarketingowe, realizowane zarówno w formie print, jak i digital. 15 października podczas gali online organizowanej przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, poznaliśmy nagrodzone projekty.

Laureatem nagrody grand prix 2021 konkursu POCMA został ING Bank Śląski za bycie trendsetterem technologii, formatów i contentu. Przyznano także dwie statuetki w kategorii specjalnej – Hub Contentowy.

Srebrna nagroda za kompleksowe i użyteczne treści napędzane danymi dla poradnika Orange trafiła w ręce agencji Bluerank. Brąz za realizację celów biznesowych oraz reakcję na zmianę postaw Klientów otrzymał serwis kulinarny Akademia Smaku Bosch, współtworzony przez agencje Insignia, ContentHouse oraz Performance Media.

Pełna lista laureatów konkursu

Podczas gali online, która odbyła się 15 października, laureaci odbierali statuetki w 35-ciu kategoriach. W 20 z nich jury nie wyłoniło zwycięzcy

 

KAT. 1: CONTENT MARKETING_MOTORYZACJA

  • Vouge Polska x Skoda: właściciel projektu SKODA, realizacja PHD, ISOBAR
    ZŁOTO: za przełamanie barier i wyjście poza dotychczasowy rynek
  • La Squadra: Właściciel projektu: Ferrari Poland, realizacja: Time4
    SREBRO: za konsekwentne budowanie wizerunki marki w grupie docelowej
  • SKODA – Przejazd na 1 litrze: właściciel projektu SKODA POLSKA, realizacja ISOBAR, PHD
    SREBRO: za połączenie benefitów produktu z contentem

 

KAT. 2: CONTENT MARKETING_FINANSE I UBEZPIECZENIA

  • O pracy mówimy wprost i konkretnie!: właściciel projektu Nationale-Nederlanden, realizacja MJCC
    ZŁOTO: za autentyzm treści w odpowiedzi na prawdziwe opinie
  • Konto Jakie Chcę 2021: właściciel projektu Santander Bank Polska, realizacja Studio Digital 1 Chrystian Sasim, Sales&More
    SREBRO: za przemyślany dobór liderów opinii
  • Evolve. Advance. We’ll cheer you on.: właściciel UBS, realizacja MJCC

KAT. 3: CONTENT MARKETING_ZDROWIE

  • Kampania społeczno-informacyjna Suchy Poranek; właściciel Ferring Pharmaceuticals Poland, realizacja Valkea
    SREBRO: za łatwość mówienia o trudnych sprawach
  • Ze zdrowiem – magazyn dla pacjentów: właściciel Narodowy Fundusz Zdrowia, realizacja Skivak The Publishers

KAT. 4: CONTENT MARKETING_PARENTING

  • Portal parentingowy Akademia Mądrego Dziecka: właściciel HarperCollins Polska, realizacja ContentHouse
    SREBRO: atrakcyjny content, odpowiadający na wszystkie etapy lejka zakupowego i długo utrzymujący na stronie
  • Strategia content marketingowa InnoGIO: właściciel ABC KID – InnoGIO, realizacja Valkea
    WYRÓŻNIENIE: za język adekwatny do młodej grupy docelowej
  • Kampania społeczno-informacyjna Suchy Poranek: właściciel Ferring Pharmaceuticals Poland, realizacja Valkea

KAT. 5: CONTENT MARKETING_EDUKACJA

  • Trendbook. Inspiracje są wszędzie. Rozmowy o innowacjach.: właściciel i realizacja Skivak The Publishers
    SREBRO: za oddanie przestrzeni do wypowiedzi klientom
  • 30-dniowe Wyzwanie Lekkomównych: właściciel Biuro Mówców Spice, realizacja Cleverhearted Showrunners
    WYRÓŻNIENIE: za innowacyjne podejście do zdobywania grupy docelowej
  • Kreatywny Wrocławnik: właściciel Galeria Dominikańska, realizacja Valkea
    Cyfrowe Rewolucje: właściciel mBank, realizacja mBank, Solski Communications, Cube Group
    ZŁOTO: za użyteczny i wysokiej jakości content, dobrze dopasowany do zmieniających się potrzeb odbiorców i możliwości rynku

KAT. 6: CONTENT MARKETING_URODA
Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 7: CONTENT MARKETING_FMCG

  • “Czas na…” – cykl książek kulinarnych: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Skivak The Publishers
  • Magazyn “Czas na…”: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Skivak The Publishers
    ZŁOTO: za całość projektu „Czas na…” oraz idealne dopasowanie do potrzeb odbiorców, użyteczność i powiązanie z produktem oraz piękną estetykę
  • Jasmeen – komunikacja w social media: właściciel LEVANT Foods Sp. z o.o., realizacja Skivak The Publishers

KAT. 8: COTENT MARKETING_MODA

  • Magazyn Modnie być sobą: właściciel Monnari Trade S.A., realizacja Valkea
    SREBRO: za estetykę i bezpośrednie przełożenie na sprzedaż
  • TRENDBOOK Magnolia Park: właściciel KASAMA INVESTMENTS, realizacja Skivak The Publishers

KAT. 9: CONTENT MARKETING_BRANŻA BUDOWLANA/HOME&GARDEN

  • Łączy nas napięcie: właściciel TIM SA, realizacja FFW Communication
    ZŁOTO: za doskonałe zaangażowanie trudnej grupy docelowej i wyjście naprzeciw jej potrzebom

KAT. 10: CONTENT MARKETING_NIERUCHOMOŚCI

  • Magazyn Oryginalny “Garnizon”: właściciel i realizacja Grupa Inwestycyjna Hossa
    SREBRO: za wzmacnianie lokalnej społeczności
  • Kurs online „Skuteczne sposoby pracy z ofertą – Działanie w czasach społecznej izolacji”: właściciel Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV, realizacja NNV
  • Lighthouse. Magazyn rynku nieruchomości Otodom: właściciel Serwis Otodom, Grupa OLX, realizacja Dotrelations
    ZŁOTO: za rewelacyjny design

KAT. 11: CONTENT MARKETING_ROLNICTWO I POKREWNE
Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 12: CONTENT MARKETING_TURYSTYKA

  • Zakopane. Alternatywny przewodnik: właściciel Nosalowy Park Hotel & SPA, realizacja Valkea
    WYRÓŻNIENIE: za ciekawe i przyjazne wobec odbiorców format i treści
  • Airgate – Kraków Airport Magazine: właściciel Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków – Balice, realizacja Skivak The Publishers

KAT. 13: CONTENT MARKETING_RETAIL
Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 14: CONTENT MARKETING_GALERIE HANDLOWE

  • Magnolia Park – content marketing: właściciel KASAMA INVESTMENTS, realizacja Skivak The Publishers
    SREBRO: za probiznesową adaptację wobec dynamicznych zmian oraz wyjście naprzeciw potrzebom najemców
  • Magazyn The look: właściciel Galeria Mokotów, realizacja Valkea
  • E-magazyn Bonarka: właściciel NEPI Rockcastle, realizacja Valkea

KAT. 15: CONTENT MARKETING_KULTURA I NAUKA
Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 16: CONTENT MARKETING_KOMUNIKACJA I ŁĄCZNOŚĆ
Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 17: CONTENT MARKETING_LOGISTYKA
Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 18: CONTENT MARKETING_ENERGETYKA

  • Kampania marki innogy dedykowana B2B: „Kierunki rozwoju rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce”: właściciel innogy Polska, realizacja Feno
    ZŁOTO: za wzorową realizację celów kampanii

KAT. 19: CONTENT MARKETING_SPORT
Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 20: CONTENT MARKETING_E-COMMERCE
Jury nie wyłoniło finalistów.
Decyzją Jury projekt Cyfrowe Rewolucje/mBank został przeniesiony do kategorii 5: Edukacja.

KAT. 21: CONTENT MARKETING_PROJEKT NON PROFIT
Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 22: CONTENT MARKETING_START-UP
Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 23: HUB CONTENTOWY – KATEGORIA SPECJALNA

  • Poradnik Orange treści oparte o dane kluczem do skutecznego Content Hubu: właściciel Orange Polska, realizacja Bluerank
    SREBRO: za kompleksowe i użyteczne treści napędzane danymi
  • Serwis kulinarny Akademia Smaku Bosch: właściciel BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, realizacja ContentHouse, Insignia, Performance Media
    BRĄZ: za realizację celów biznesowych i reakcję na zmianę postaw klientów
  • Content hub – źródło wiedzy e-marketignowej i e-commerce: właściciel Ideo Force, realizacja Ideo Force
    WYRÓŻNIENIE: za działania profesjonalizujące branżę e-marketingową

KAT. 24 STRATEGIA CONTENT MARKETING DLA KLIENTÓW
Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 25: STRATEGIA CONTENT MARKETING DLA PRACOWNIKÓW

  • Evolve. Advance. We’ll cheer you on.: właściciel UBS, realizacja MJCC
    WYRÓŻNIENIE: za pokazanie perspektywy rozwoju pracownika w horyzoncie długoterminowym

KAT. 26: PUBLIKACJA JEDNORAZOWA (RAPORTY, PUBLIKACJE O FIRMIE)

  • Po prostu ING – Culture Book: właściciel ING Bank Śląski, realizacja AUDE
    ZŁOTO: za namacalny dowód, jak ważna jest kultura organizacji
  • Raport Roczny Grupy ERGO Hestia 2019 – Raport Życia: właściciel ERGO Hestia, realizacja Kombinat
    ZŁOTO: za walory artystyczne
  • Kampania marki innogy dedykowana B2B: „Raport Zielone miasta i gminy”: właściciel innogy Polska, realizacja Feno
    WYRÓŻNIENIE: za skuteczność biznesową
  • Fabryka Pełna Życia: właściciel Fabryka Pełna Życia, realizacja Time4
    WYRÓŻNIENIE: za estetykę publikacji

KAT. 27: MAGAZYN DLA PRACOWNIKÓW, NAKŁAD DO 1 000 EGZ.

  • Take It Easy: właściciel Circle K Polska, realizacja Skivak The Publishers
    SREBRO: za współpracę z pracownikami
  • ViaColas – magazyn dla pracowników: właściciel Colas Polska, realizacja Skivak The Publishers
    Przesył: właściciel Polskie Sieci Elektroenergetyczne, realizacja Time4

KAT. 28: MAGAZYN DLA PRACOWNIKÓW, NAKŁAD POWYŻEJ 1 000 EGZ.

  • BAŚKA, magazyn pracowników ING Banku Śląskiego: właściciel ING Bank Śląski, realizacja AUDE
    ZŁOTO: za konsekwentny rozwój
  • Razem w JM: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Time4
    SREBRO: za pracę nad uspójnieniem kultury organizacji w warunkach rozproszenia
  • Puls Intercity: właściciel PKP Intercity, realizacja Time4

KAT. 29: MAGAZYN DLA KLIENTÓW B2C

  • Magazyn “Czas na…”: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Skivak The Publishers
    ZŁOTO: za bliskość z konsumentem
  • Magazyn Oryginalny “Garnizon”: właściciel i realizacja Grupa Inwestycyjna Hossa
    SREBRO: za integrację lokalnej społeczności
  • POLOmagazyn: właściciel POLOmarket, realizacja Skivak The Publishers
    BRĄZ: za aspirujący dla odbiorców charakter publikacji

KAT. 30: MAGAZYN DLA KLIENTÓW B2B
Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 31: MAGAZYN ELEKTRONICZNY DLA PRACOWNIKÓW

  • Świat PZU / e-wydanie: właściciel Grupa PZU, realizacja Time4
    WYRÓŻNIENIE: za promowanie pracowników jako ekspertów

KAT. 32: NEWSLETTER DLA PRACOWNIKÓW
Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 33: PORTAL DLA PRACOWNIKÓW

  • Hochland Cheesemaster: właściciel Hochland Polska, realizacja Chromatique
    SREBRO: za odpowiedź na potrzeby pracowników i transparentne przedstawienie procesu wynagradzania

KAT. 34: APLIKACJA MOBILNA DLA PRACOWNIKÓW

  • Aplikacja Thank You Cards: właściciel Orbico Group, realizacja Kreatik
    WYRÓŻNIENIE: za pracę nad kulturą organizacji i wysiłek włożony w jej digitalizację

KAT. 35: MAGAZYN ELEKTRONICZNY DLA KLIENTÓW

  • Magazyn Rynku Nieruchomości „ESTATE”: właściciel Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV, realizacja NNV
  • Magazyn INMAG: właściciel Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV, realizacja NNV
  • E-magazyn Bonarka: właściciel NEPI Rockcastle, realizacja Valkea
    WYRÓŻNIENIE: za pracę nad interaktywnością i wykorzystanie możliwości medium

KAT. 36: NEWSLETTER DLA KLIENTÓW

  • Forward Thinking: właściciel DHL Global Forwarding, realizacja Time4
    WYRÓŻNIENIE: za realizację celów biznesowych dzięki prawidłowemu zastosowaniu formatów
  • Newsletter dla klientów Nieruchomosci-online.pl: właściciel Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV, realizacja NNV

KAT. 37: PORTAL TEMATYCZNY DLA KLIENTÓW

  • Społeczność ING, jako przestrzeń wiedzy dla klientów: właściciel ING Bank Śląski, realizacja MOSQI.TO
    ZŁOTO: za stworzenie społeczności i jej nieustanne rozbudowywanie i angażowanie

KAT. 38: APLIKACJA MOBILNA DLA KLIENTÓW
Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 39: KOMUNIKACJA VR/AR

  • Augmented Reality w kampanii Converse City Forest: właściciel Converse/Orbico, realizacja na_ty
    ZŁOTO: za kreatywną, wykorzystującą trendy estetyczne i technologiczne realizację, wzmacniającą odbiór w grupie docelowej

KAT. 40: KAMPANIA SOCIAL MEDIOWA JAKO AUTONOMICZNY PROJEKT
Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 41: KORPORACYJNA KOMUNIKACJA VIDEO
Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 42: MARKETINGOWA KOMUNIKACJA VIDEO

  • SKODA – Przejazd na 1 litrze: właściciel SKODA POLSKA, realizacja ISOBAR, PHD
    ZŁOTO: za efektywny storytelling i niestandardowe wykorzystanie formatu video
  • Vouge Polska x Skoda: właściciel SKODA, realizacja PHD, ISOBAR
    ZŁOTO: za kreatywny ruch strategiczny, wykorzystujący możliwości formatu video w komunikacji
  • Porozmawiajmy o pieniądzach: właściciel ING Bank Śląski, realizacja GONG

KAT. 43: KOMUNIKACJA VIDEO DLA PRACOWNIKÓW

  • Aktywna przerwa w ING: właściciel i realizacja ING Bank Śląski
    ZŁOTO: za zaangażowanie pracowników i adaptację do ograniczeń pandemicznych

KAT. 44: INFOGRAFIKA JAKO NARZĘDZIE KOMUNIKACJI

  • Infografiki na Społeczności ING w ważnych społecznie tematach: właściciel ING Bank Śląski, realizacja MOSQI.TO
    ZŁOTO: za doskonałe użycie infografiki jako narzędzia komunikacji
  • Personalizowane wkładki do kalendarza dla pracowników Philip Morris Polska: właściciel Philip Morris Polska, realizacja Time4
    WYRÓŻNIENIE: za innowacyjny sposób dystrybucji

KAT. 45: PUBLIKACJA DLA PRACOWNIKÓW – CZŁOWIEK – ARTYKUŁY O LUDZIACH W FIRMACH
Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 46: PUBLIKACJA DLA PRACOWNIKÓW – FIRMA – ARTYKUŁY O FIRMIE/PRODUKCIE/USŁUDZE
Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 47: PUBLIKACJA DLA PRACOWNIKÓW – WYDARZENIE – RELACJE Z FIRMOWYCH EVENTÓW

  • “Od Kuchni” – Pracownicy ING wspólne gotują on-line: właściciel i realizacja ING Bank Śląski
    ZŁOTO: za dopracowany, angażujący i przemyślany projekt

KAT. 48: PUBLIKACJA DLA KLIENTÓW: FIRMA – ARTYKUŁY O FIRMIE
Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 49: PUBLIKACJA DLA KLIENTÓW: MARKA – ARTYKUŁY WSPIERAJĄCE MARKĘ
Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 50: PUBLIKACJA (ARTYKUŁ) PROMUJĄCA LUB EDUKUJĄCA O CONTENT MARKETINGU
Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 51: PODCAST / AUDIOBOOK DLA KLIENTÓW

  • Audiokonferencja Lekkomówni: właściciel Biuro Mówców Spice, realizacja Cleverhearted Showrunners
    ZŁOTO: za unikalne wykorzystanie formatu i efektywność biznesową
  • Mamy na to Slajd – pierwszy polski podcast o strategii marketingowej: właściciel i realizacja GoldenSubmarine
    ZŁOTO: za innowacyjne budowanie eksperckości
  • Porozmawiajmy o pieniądzach: właściciel ING Bank Śląski, realizacja GONG
    SREBRO: za lekkie podejście do tematu i efektywną komunikację
  • Podcast HiTalks!: właściciel i realizacja HICRON
    BRĄZ: za wykorzystanie podcastu jako kanału sprzedaży

KAT. 52: KSIĄŻKA JAKO NARZĘDZIE MARKETINGOWE

  • SUPLINDEX – Katalog Suplementów Diety: właściciel Grupa Neuca, realizacja Aliant
    ZŁOTO: za podjęcie ogromnego wyzwania oraz dotarcie do klienta na każdym etapie procesu sprzedaży
  • “Czas na…” – cykl książek kulinarnych: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Skivak The Publishers
    SREBRO: za użyteczną i codzienną inspirację
  • “Jak Tymek został detektywem”: właściciel Ferring Pharmaceuticals Poland, realizacja Valkea
    WYRÓŻNIENIE: za podjęcie trudnego tematu i wykorzystanie dwóch formatów

KAT. 53 PROJEKT KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ (PROJEKT WYKORZYSTUJĄCY KILKA KANAŁÓW KOMUNIKACJI Z ODRĘBNĄ STRATEGIĄ)

  • W kontakcie – komunikacja wewnętrzna na czas COVID: właściciel i realizacja ING Bank Śląski
    ZŁOTO: za kompleksowe podejście do komunikacji wewnętrznej, angażującej wszystkie szczeble pracowników
  • Kampania employer brandingowa dla pracowników PMI w Polsce #MAKE HISTORY: właściciel Philip Morris, realizacja Time4
    SREBRO: za wielowymiarowe wsparcie transformacji kulturowej

KAT. 54 PROJEKT CSR (PROJEKT WYKORZYSTUJĄCY KILKA KANAŁÓW KOMUNIKACJI Z ODRĘBNĄ STRATEGIĄ)
Jury nie wyłoniło finalistów.

KAT. 55 PROJEKT CONTENT MARKETINGOWY DLA PRACOWNIKÓW: PROJEKT WYKORZYSTUJĄCY KILKA KANAŁÓW KOMUNIKACJI

  • Złoty Kalendarz GoldenSubmarine: właściciel i realizacja GoldenSubmarine
    ZŁOTO: za budowanie marki osobistej pracowników i stworzenie przestrzeni na kreatywny wyraz
  • Do Your Thing: właściciel i realizacja ING Bank Śląski
    WYRÓŻNIENIE: za kreatywną adaptację kampanii marketingowej wewnątrz organizacji

 

GRAND PRIX 2021

  • ING Bank Śląski
    za bycie trendsetterem technologii, formatów i contentu

 

Konkurs Power of Content Marketing Awards ma na celu upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów contentmarketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich.

Konkurs wspierają organizacje: Grupa TENSE, Sunrise System i GetResponse.

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej