Znamy najlepsze kampanie reklamowe roku

Kampania “Mocnopomocni agenci PZU” została najlepszą kampanią ostatniego roku. Tytuł Człowieka roku zdobyli Michał Wolniak i Dariusz Andrian. Agencja roku to ex aequo Artegence oraz VML Poland, Dom mediowy roku - MEC Global, Marketer roku - PZU. Poznaj wszystkich zwycięzców Mixx Awards 2013.

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska 6 listopada podczas Mixx Awards & Conference nagrodził najlepsze kampanie reklamowe online. Galę rozdania nagród poprzedziła konferencja dotycząca efektywności kampanii reklamowych online.

Najlepszą kampanią reklamową w internecie okazała się “Mocnopomocni agenci PZU” przygotowana przez agencję interaktywną VML Poland oraz Starlinka. Kreacja ta, zdobyła także nagrodę w kategorii Kampanie cross-mediowe. VML Poland został także Agencją Roku a liderzy tej agencji  – Michał Wolniak oraz Dariusz Andrian – zdobyli tytuł „Człowieka Roku”.  

Na wyróżnienie zasługuje także GONG oraz MediaCom, którzy zdobyli po 3 statuetki.

Najlepsza agencja w 2013 roku to ex aequo Artegence oraz VML Poland, MEC Global Domem Mediowym Roku, Marketerem Roku – PZU. Tytuł Człowieka Roku zgarnęli Michał Wolniak oraz Dariusz Andrian z agencji VML Poland.

Poznaj zwycięzców w 12 kategoriach tematycznych.

Best in Show MIXX 2013, czyli najwyżej oceniona kampania w ogóle, otrzymała kampania „Mocnopomocni agenci PZU” przygotowana przez VML Poland oraz Starlink.

Organizator konkursu oraz wszystkie firmy członkowskie Związku mogli zgłaszać kandydatów do „Nagród za dokonania”:
– Człowiek Roku
– Marketer Roku
– Agencja Roku
– Dom Mediowy Roku

Kapituła oceniająca zgłoszenia uznała, że najlepszymi w ostatnim roku byli (zwycięzcy oznaczeni szarym kolorem oraz pogrubieniem):

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF