ZOO Market rusza z kampanią DOOH

196

ZOO Market we współpracy z agencją reklamową MyLED realizuje intensywną kampanię DOOH, informującą o nadchodzących wydarzeniach i odliczającą czas do atrakcji zaplanowanych na kolejny weekend.

Eventowa przestrzeń miejska – ZOO Market – znajdująca się na warszawskiej Pradze Północ, w drugi weekend maja rozpoczęła kolejny sezon swojej działalności. To niezwykłe miejsce co tydzień przyciąga grono wystawców z antykami, rękodziełem, vinylami, regionalnymi potrawami, modą vintage oraz z pięknymi grafikami i obrazami. Oprócz targów organizowane są tu również liczne atrakcje dla uczestników, m.in.: kino letnie czy kawiarnia, gdzie goście mogą odpocząć i zrelaksować się przy lampce wina lub filiżance aromatycznej kubańskiej kawy.

O wszystkich niespodziankach zorganizowanych dla uczestników z okazji zbliżających się targów, odbiorcy mogli dowiedzieć się z cyfrowych reklam OOH emitowanych w samym centrum Warszawy. Na szczególną uwagę zasłużyły spoty zapraszające przechodniów do organizowanego w każdą sobotę kina letniego. Wyświetlane reklamy informowały odbiorców o  zbliżającym się seansie filmowym i odliczały czas do jego rozpoczęcia.

Kampanie swoim zasięgiem objęły siedem cyfrowych ekranów LED z oferty MyLED, w tym sześć znajdujących się przy Domu Towarowym Centrum i jeden umieszczony na Cepelii przy Alejach Jerozolimskich. 15 sekundowe spoty ukazywały się co 2,5 minuty.

Cyklicznie uruchamiane reklamy DOOH co tydzień przyciągają grupy zainteresowanych, a to wszystko dzięki systemowi MyLED, który potrafi w kilka chwil stworzyć cyfrową kampanię OOH, docierającą do szerokiej grupy odbiorców poza ich miejscem zamieszkania.