...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Zrób sobie puszkę coli

Coca-Cola rozpoczęła akcję, w ramach której po Polsce wyruszyły dwa tzw. Connect Trucki umożliwiające przygotowanie spersonalizowanych puszek Coca-Coli.

Connect Truck to specjalnie przygotowana ciężarówka i miejsce, w którym konsument może przygotować własną puszkę z unikalnym napisem. Saochody będą przemierzać północną i południową Polskę, odwiedzając w ciągu trzech miesięcy największe polskie miasta. Ich wizytom będzie towarzyszyć akcja samplingowa rozdająca schłodzony napój w mini puszkach.

Założeniem niecodziennej letniej trasy jest także promocja tegorocznego Coke Live Music Festivalu. W tym celu została przygotowana  aplikacja na Facebooka – każda osoba, która napotka Trucka i skorzysta z aplikacji, ma szansę wygrania biletów na imprezę.

W czasie trwania aktywacji Trucki pojawią się również na wybranych największych festiwalach muzycznych. Wówczas do ekipy dołączy zabytkowy Chevrolet El Camino.

Za realizację i przygotowanie działań odpowiada agencja Havas Engage Warsaw, a aplikację towarzyszącą akcji przygotował zespół Havas Worldwide Warsaw Digital.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF
Poprzedni
«