...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

„Życie to nie bajka”- kampania agencji Doe-Anderson

Mercy Academy, niewielka, katolicka szkoła dla dziewcząt z Kentucky, wraz z agencją reklamową Doe-Anderson, stworzyła intrygującą kampanię, wychodząca naprzeciw "kulturze księżniczek".

„Przygotuj się na prawdziwe życie” to myśl przewodnia kampanii. Za pomocą haseł odwołujących się do popularnych bajek Disneya, np. „Życie to nie bajka” czy „Nie czekaj na księcia, miej możliwość uratować się sama” autorzy pragną uświadomić nastolatkom, że nie muszą być księżniczkami, by rządzić światem.

W Mercy Academy nacisk położony jest na praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy i przygotowanie uczennic na trudy codziennego życia. Chociaż wszyscy lubią bajki, władze szkoły pragną, by jej absolwentki umiały same napisać swoje własne historie, co widać w stworzonej kampanii.mercy academy 2mercy academy 1

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF