„Życie to nie bajka”- kampania agencji Doe-Anderson

0 1 510

Mercy Academy, niewielka, katolicka szkoła dla dziewcząt z Kentucky, wraz z agencją reklamową Doe-Anderson, stworzyła intrygującą kampanię, wychodząca naprzeciw „kulturze księżniczek”.

„Przygotuj się na prawdziwe życie” to myśl przewodnia kampanii. Za pomocą haseł odwołujących się do popularnych bajek Disneya, np. „Życie to nie bajka” czy „Nie czekaj na księcia, miej możliwość uratować się sama” autorzy pragną uświadomić nastolatkom, że nie muszą być księżniczkami, by rządzić światem.

W Mercy Academy nacisk położony jest na praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy i przygotowanie uczennic na trudy codziennego życia. Chociaż wszyscy lubią bajki, władze szkoły pragną, by jej absolwentki umiały same napisać swoje własne historie, co widać w stworzonej kampanii.mercy academy 2mercy academy 1

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej