...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Empik wprowadza sprzedaż mobilną

W 30 największych salonach Empik w Polsce od 1 grudnia br. na salach sprzedaży pojawią się kasjerzy z tabletami, prowadzący sprzedaż mobilną.

Dzięki temu rozwiązaniu, klienci będą mogli wygodniej odnaleźć poszukiwany produkt, uzyskać dodatkowe informacje na temat oferty oraz zapłacić za zakupy. Mobilny kasjer Empiku będzie wyposażony w tablet z opcją wyszukania towaru wraz ze sprawdzeniem jego dostępności w danym salonie, jak również w przenośny terminal płatniczy. W ramach transakcji mobilnej klient będzie mógł również skorzystać z aktualnej promocyjnej oferty, proponowanej przy kasie (produkty w obniżonych cenach). Transakcje przy stanowiskach mobilnych odbywać się będą wyłącznie przy użyciu kart płatniczych. 

– Klienci oczekują szybkiej i fachowej obsługi – nie chcą tracić czasu w kolejkach do kas czy na poszukiwanie między półkami sprzedawcy, który odpowie na ich pytania. Stale poszukujemy nowych rozwiązań i narzędzi, dzięki którym proces sprzedaży zostanie maksymalnie skrócony. Sprzedaż mobilna wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i wskazuje jednocześnie nowy kierunek i standardy na rynku detalicznym w Polsce – mówi Olaf Szymanowski, prezes zarządu Empiku.

Sprzedaż mobilna w takim kształcie z sukcesem funkcjonuje w Stanach Zjednoczonych czy innych krajach zachodnich, jednak w Polsce tego typu rozwiązania dopiero raczkują.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF