180heartbeats + JUNG v. MATT wzmacnia dział social media

Do zespołu agencji 180heartbeats + JUNG v. MATT dołączyła Monika Sidorowicz. Jako Social Media Manager będzie odpowiadać za rozwój oferty działań społecznościowych oraz wspierać strategię i kreację w przygotowywaniu i prowadzeniu kampanii.

Monika Sidorowicz już od września pokieruje działem social media w 180heartbeats. Agencja zrealizowała wiele kampanii w mediach społecznościowych, m.in.: Ballantine’s w Polsce, Jameson Destylator Znajomych, Nokia Snake, Millenium 3 kroki do celu, szereg akcji dla marki Hellmann’s czy Dzieciak Potrafi dla marki Rama.

Monika ma pięcioletnie doświadczenie w obszarze digitalu i social mediów. Z sukcesami realizowała projekty dla takich marek jak Bushmills Irish Whiskey (koncern Diageo), Garnier, Maspex, Generali. Pracowała w BrainJuice Group i Harder & Harder. Swoje doświadczenie poszerzała także w agencjach PR i consultingowych oraz przygotowując przedsięwzięcia kulturalne. Jej osiągnięcia zostały docenione nagrodami, między innymi Diageo Marketing Brillance Awards (w kategorii: najlepsza kampania zintegrowana marki alkoholowej koncernu w roku 2012) oraz „Wdechami” Gazety CoJestGrane – za współorganizację, w ramach S1 Warsaw, pierwszych polskich obchodów Record Store Day.

– W dobie absolutnego przesycenia mediów społecznościowych contentem i infantylizacji publikowanych treści, można z przekonaniem stwierdzić, że wiele marek mogłoby w ogóle zrezygnować z tego rodzaju komunikacji. Branded content i jego dystrybucja mają rację bytu tylko wtedy, gdy udostępniany materiał jest naprawdę wysokiej jakości i stoi za nim szersza koncepcja działań – tak Monika Sidorowicz określa podstawę aktywności marek w social mediach.

Zmiany w dziale social media pozwolą wzmocnić kompetencje 180 w świadczeniu usług nowoczesnej komunikacji marek.Usprawnią też proces opracowywania strategii, przygotowywania materiałów kreatywnych oraz planowania kampanii w mediach społecznościowych. Doświadczenie Moniki Sidorowicz będzie istotnym wsparciem zarówno przy bieżących projektach, jak i przy przetargach.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF