...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Adobe podsumował mijający rok

Adobe Max

Adobe Max to coroczna konferencja organizowana przez twórcę takich programów jak Photoshop czy After Effects.

W tym roku w jej trakcie odbyło się ponad 400 paneli poświęconych wszelkim tematom związanym z m.in. kreatywnością i tworzeniem. Jest to też okazja dla firmy, aby zaprezentować swoje nowości i plany na przyszłość. 

NFT w Photoshopie

W najbliższym czasie w ramach aktualizacji w programach adobe (z pierwszeństwem dla Photoshopa) pojawi się funkcja o nazwie “Content Credentials”. Ma on na celu umożliwić twórcom przygotowanie projektu w wersji NFT, dane przypisywane będą do zdecentralizowanej bazy danych IPFS. W założeniu ma to chronić projekty użytkowników przed podróbkami, które coraz częściej pojawiają się na rynku.

Projekt “In-Between”

Adobe coraz mocniej stawia na AI, które ma pomagać twórcom ale też naprawiać niektóre błędy ludzkie. Jednym z nich jest projekt In-Between. Często zdarza nam się zrobić dwa zdjęcia jedno po drugim, jednak tracimy ten moment pomiędzy nimi dwoma. Producent jednak ma na to rozwiązanie, Adobe Sensei engine (autorskie AI Adobe) jest w stanie na podstawie dwóch zdjęć stworzyć animacje uzupełniającą lukę między dwoma zdjęciami.

Projekt “Morpheus”

Nazwa tego projektu nie jest przypadkowa i dość dobrze opisuje jego możliwości. Mowa tutaj w końcu o autorskim algorytmie Adobe, który pozwala na modyfikowanie video w sposób niespotykany. Pozwala on na zmianę emocji osoby nagranej, a nawet na modyfikację jej wyglądu, chociażby poprzez dodanie wąsów. Biorąc pod uwagę jak duże ilości materiałów silnik Adobe ma do dyspozycji, efekty mogą być przerażająco realistyczne.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF