Alexis Nasard dołącza do firmy Kantar jako Dyrektor Generalny

Alexis Nasard Kantar

Kantar, wiodąca na świecie firma doradcza dostarczająca dane i wiedzę, ogłasza powołanie Alexisa Nasarda na stanowisko Dyrektora Generalnego (Chief Executive Officer) z dniem 30 grudnia 2020 roku.

Alexis Nasard wnosi do Kantar swoje niemal 30-letnie doświadczenie w branży FMCG i sektorze handlu detalicznego. Przed tą nominacją Alexis Nasard był Dyrektorem Generalnym firmy obuwniczej Bata. Poprzednio przepracował sześć lat w Heinekenie, gdzie doszedł do stanowiska Prezesa na Europę Zachodnią i Globalnego Dyrektora ds. Marketingu, a wcześniej przez 17 lat pracował w Procter & Gamble, zajmując różne stanowiska kierownicze i związane z marketingiem.

Alexis Nasard ukończył studia MBA w Haas School of Business na University of California, Berkeley (USA) oraz studia licencjackie i magisterskie w zakresie inżynierii lądowej na Université Saint-Joseph w Libanie.

W ciągu całej mojej kariery zawodowej znałem firmę Kantar jako zaufanego doradcę. Dane, wiedza i doradztwo Kantar posłużyły do budowania licznych strategii, jak również planów komunikacyjnych i handlowych, które realizowałem samodzielnie lub ze swoimi zespołami. Choć znam i rozumiem dziedzictwo i renomę Kantar w dzisiejszym kształcie, najbardziej ekscytuje mnie przyszłość tej firmy. Dzięki pogłębionej wiedzy o konsumentach na całym świecie w połączeniu z autorskimi zbiorami danych oraz rosnącą wiedzą ekspercką w zakresie zaawansowanej analityki i sztucznej inteligencji Kantar wysuwa się na czołową pozycję, kształtując na nowo rynek wiedzy marketingowej i doradztwa, a jednocześnie może oferować klientom najwyższej jakości analizy, które mogą oni przełożyć na własne zyski. Aspekty te nabierają jeszcze większego znaczenia w niestabilnym i zmieniającym się środowisku, w którym żyjemy obecnie wskutek kryzysu zdrowotnego i gospodarczego spowodowanego przez COVID-19, ponieważ klienci muszą uczyć się nowych rzeczy w oszałamiającym wręcz tempie.

 Alexis Nasard

W osobie Alexisa zyskaliśmy Dyrektora Generalnego światowej klasy. Jako były Dyrektor ds. Marketingu i nasz klient, Alexis rozumie wartość usług dostarczanych przez Kantar oraz rolę naszej firmy w doradzaniu największym markom konsumenckim na świecie. Przez całą swoją dotychczasową karierę Alexis dał się poznać jako lider odznaczający się innowacyjnością, kreatywnością i niezwykle wysoką sprawnością działania. Ponieważ zmieniamy naszą działalność i orientujemy się na osiąganie wzrostu, międzynarodowe doświadczenie Alexisa i jego pozycja jako lidera będą miały kluczowe znaczenie dla osiągnięcia ambitnych celów, które stawia przed sobą Kantar.

Adam Crozier, obecny Dyrektor Kantar 

Ta nominacja to kolejny ważny krok na drodze Kantara ku zdobyciu pozycji światowego lidera w zakresie strategii marketingowych i handlowych opartych na danych oraz statusu kluczowego partnera w ekosystemie biznesowym dla liderów świata nowych technologii. Dzięki własnemu doświadczeniu Alexis Nasard rozumie, jaką wartość niesie taka strategia dla wiodących marek konsumenckich na świecie, a jego kreatywność i doświadczenie operacyjne to zalety, które pozwolą na wprowadzenie tej strategii w życie.

Christophe Jacobs, Dyrektor Zarządzający funduszu Bain Capital Private Equity


Źródło: informacja prasowa Kantar 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF