Aplikacja GetDressed doradzi w kwestii stylizacji. “Modowy Spotify” ma szanse na przebicie się

918

Aplikacja GetDressed może podbić rynek modowy już niebawem. Projekt prowadzony przez Agnieszkę Pałkę wykorzystuje sztuczną inteligencję, by podsunąć klientom najlepsze stylizacje.


Całość wdrażana jest w sklepach e-commerce. Zadaniem GetDressed jest zmaksymalizować sprzedaż, przy jednoczesnym obniżeniu potencjalnej liczby zwrotów. Wtyczka proponuje konsumentom zestawy ubrań, panel klienta oraz aplikację mobilną. Wszystko funkcjonuje jak “modowy Spotify”. Cyfrowy stylista, bazując na potrzebach i dotychczasowych wyborach klienta podpowie jak najbardziej pasujące do jego gustów produkty.

Cały projekt ma duży potencjał, który dostrzegli już inwestorzy z Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, przekazując 1 mln zł na rozwój.


Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej