„Daję byś dał” – Artur Łobanowski o sponsoringu – Business In Brief w Telewizji Biznesowej (wideo)

Wiedza o sponsoringu Brak spójnej definicji i ram prawnych w Polsce Porównanie do standardów międzynarodowych Znaczenie dopasowania sponsoringu do celów marketingowych Historyczne próby regulacji sponsoringu (np. Zarządzenie numer 5 w 2009 roku) Praktyczne aspekty sponsoringu Sponsoring korporacyjny Strategie dla firm komercyjnych Korzyści i zwroty z inwestycji Przedsiębiorstwa państwowe Różnice w podejściu i zarządzaniu Wpływ decyzji […]

Wiedza o sponsoringu

Brak spójnej definicji i ram prawnych w Polsce

Porównanie do standardów międzynarodowych

Znaczenie dopasowania sponsoringu do celów marketingowych

Historyczne próby regulacji sponsoringu (np. Zarządzenie numer 5 w 2009 roku)

Praktyczne aspekty sponsoringu

Sponsoring korporacyjny

Strategie dla firm komercyjnych

Korzyści i zwroty z inwestycji

Przedsiębiorstwa państwowe

Różnice w podejściu i zarządzaniu

Wpływ decyzji politycznych i administracyjnych

::

Trudności w mierzeniu rzeczywistego wpływu sponsoringu

Potrzeba obiektywnych kryteriów i ocen

Przykłady udanych strategii i powszechnych pułapek

Rola szkolnictwa wyższego i szkoleń zawodowych w poprawie wiedzy o sponsoringu

Grzegorz Kiszluk