„Daję byś dał” – Artur Łobanowski o sponsoringu – Business In Brief w Telewizji Biznesowej (wideo)

Wiedza o sponsoringu Brak spójnej definicji i ram prawnych w Polsce Porównanie do standardów międzynarodowych Znaczenie dopasowania sponsoringu do celów marketingowych Historyczne próby regulacji sponsoringu (np. Zarządzenie numer 5 w 2009 roku) Praktyczne aspekty sponsoringu Sponsoring korporacyjny Strategie dla firm komercyjnych Korzyści i zwroty z inwestycji Przedsiębiorstwa państwowe Różnice w podejściu i zarządzaniu Wpływ decyzji […]
Wiedza o sponsoringu
Brak spójnej definicji i ram prawnych w Polsce
Porównanie do standardów międzynarodowych
Znaczenie dopasowania sponsoringu do celów marketingowych
Historyczne próby regulacji sponsoringu (np. Zarządzenie numer 5 w 2009 roku)
Praktyczne aspekty sponsoringu
Sponsoring korporacyjny
Strategie dla firm komercyjnych
Korzyści i zwroty z inwestycji
Przedsiębiorstwa państwowe
Różnice w podejściu i zarządzaniu
Wpływ decyzji politycznych i administracyjnych
::
Trudności w mierzeniu rzeczywistego wpływu sponsoringu
Potrzeba obiektywnych kryteriów i ocen
Przykłady udanych strategii i powszechnych pułapek
Rola szkolnictwa wyższego i szkoleń zawodowych w poprawie wiedzy o sponsoringu