Dania z TikToka w restauracjach

tiktok_kitchens

Na TikToku dowolność i różnorodność publikowanych treści czasem wręcz szokuje. Nic więc dziwnego, że gastronomiczna odnoga aplikacji, w której pojawia się wiele ciekawych propozycji jest bardzo popularna. Teraz firma chce ją przenieść do rzeczywistości.

Współpraca między TikTokiem a VDC (Virtual Dining Concept) została już oficjalnie potwierdzona, a pierwsze dania trafić mają na stoły już w marcu. VDC jest projektem pozwalającym współpracować markom oraz influencerom z działającymi już restauracjami. Efektem współpracy są dodatkowe pozycje w menu dostępne jedynie na wynos. Dzięki temu marki nie muszą otwierać swoich lokali, a restauracje zyskują dzięki popularności partnerów.

W ten sposób w wielu restauracjach klienci będą mieli możliwość zamówienia najbardziej popularnych przepisów z TikToka. Na start ma to być aż 300 punktów, a do końca roku planowane jest ich ponad tysiąc. Niestety oferta dostępna będzie jedynie na terenie Stanów Zjednoczonych.

Menu bazować będzie na najpopularniejszych trendach z platformy aktualizowanych co trzy miesiące. Już teraz wiadomo, że jedną z pozycji będzie pieczony makaron z fetą, najczęściej wyszukiwane danie roku według Google.

Dochód ze sprzedaży dań podzielony ma zostać między platformę i twórców przepisów.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF