EKSPERCI: Metaverse i jego wpływ na marketing
Jak wirtualny świat wpłynie na otaczający nas świat, a przede wszystkim marketing? Na to pytanie postarają się odpowiedzieć zaproszeni eksperci w ramach pierwszego śniadania społeczności Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie. Już 25 stycznia o godzinie 9:00 w Food Town w Fabryce Norblina.
Czym jest metaverse?
Jest to połączenie wielu istniejących i rozwijanych technologi w celu stworzenia wirtualnego świata. Samo pojęcie po raz pierwszy zostało wykorzystane w 1992 roku przez amerykańskiego pisarza sci-fi Neala Stephensona. Termin opisywał wirtualną przestrzeń 3D już 30 lat temu, a w ostatnich miesiącach zrobił się jednym z głośniejszych projektów firm technologicznych. Obecnie prace nad rozwojem wirtualnego świata ogłosiły takie firmy jak Meta, Microsoft, Epic Games, Nvidia, Apple oraz Baidu.
Już 25 stycznia zapraszamy na pierwsze spotkanie w nowym cyklu EKSPERCI w ramach 12. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie! W trakcie pierwszego śniadania społeczności eksperci wezmą pod lupę Metaverese. Omówią to, jakie potrzeby może kreować nowy wirtualny świat, jakie zagrożenia oraz korzyści może przynieść branżom, a przede wszystkim spróbują odpowiedzieć na pytanie, czy będzie hitem najbliższych lat, czy jednak okaże się napompowaną wydmuszką.
Dyskusję poprowadzi Wojciech Krzemień, CEO Gaming Media. W panelu wezmą udział:
- Jowita Michalska – CEO Digital University
- Piotr Baczyński – CEO Immersion VR
Poza spotkaniem z ekspertami czeka na ciebie możliwość wymiany poglądów z najbardziej kreatywnymi ludźmi w biznesie. W cudownej strefie Food Town w Fabryce Norblina.
Po więcej szczegółów zapraszamy na wydarzenie na Facebooku.
UWAGA!
Ze względu na przepisy obowiązujące w trakcie pandemii, aby uczestniczyć w wydarzeniu, należy przedstawić dokument potwierdzający fakt zaszczepienia przeciwko COVID-19, tj.:
• UNIJNY CERTYFIKAT COVID (UCC) (okazanie dokumentu z kodem QR w wersji drukowanej bądź elektronicznej, np. w aplikacji mObywatel).
• CERTYFIKAT COVID (okazanie dokumentu z kodem QR w wersji drukowanej bądź elektronicznej, np. W aplikacji mObywatel).
• POŚWIADCZENIE przyjęcia szczepionki na COVID-19.
Osoby niezaszczepione muszą okazać aktualny, negatywny wynik tekstu na obecność COVID-19.