Endorfina przenosi eventy do online
Go online – pod takim hasłem agencja endorfina promuje swoje kompetencje w kreacji, produkcji oraz reżyserii wydarzeń w sieci. W ostatnim czasie wykorzystała je podczas premiery nowych produktów japońskiej firmy Kubota, transmitowanej do 21 krajów. Endorfina events jest Partnerem 10. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.
Nasi klienci stoją przed dużym wyzwaniem, ponieważ nie mogą spotkać się ze swoimi partnerami biznesowymi, a pracownicy ze względu na home office przestali tworzyć zgrany zespół. Z początku wszyscy traktowaliśmy przeniesienie wydarzeń do sieci jako zło konieczne, ale dziś już wiemy, że online daje ogromne możliwości i co więcej, nie ma barier w postaci granic, ani ilości uczestników!
Michał Kaleta, managing director endorfina events
Ograniczenia związane z pandemią były również impulsem by przenieść premierę najnowszych ciągników rolniczych, ciągników kompaktowych i kosiarek firmy Kubota do digitalu. Agencja endorfina events odpowiadała za produkcję kontentu wydarzenia, począwszy od stworzenia identyfikacji wizualnej, przez materiały animacyjne, kończąc na tworzeniu prezentacji oraz filmów produktowych. Finał projektu, wyreżyserowany i wyprodukowany przez agencję, miał swoje miejsce podczas transmisji zrealizowanej w studio oraz wirtualnej konferencji prasowej.
Kluczem do sukcesu jest właściwy kontent oraz umiejętność pracy w studio nagraniowym. Nasi kreatywni mają duże doświadczenie w produkcji filmowej, a pracy na planie nauczyliśmy się podczas lat realizacji gal telewizyjnych takich jak Gala Ekstraklasy lub Ekstraligi Żużlowej.
Dagmara Berka-Kochańska, event director odpowiedzialna za rozwój agencji
Doświadczenie, które zdobywaliśmy przez lata pracy z największymi markami pozwalają nam na sprawne przenoszenie do online również projektów takich jak konferencje, integracje, czy spotkania świąteczne. Od 3 lat tworzymy grupę marketingową z agencją digitalową WebTalk i dzisiaj, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej wykorzystujemy synergię naszych możliwości, korzystając z kompetencji Webtalk w zakresie budowania stron www oraz promocji wydarzeń w sieci.
Michał Kaleta, managing director endorfina events
Źródło: informacja prasowa endorfina events