Focus Media Group z nowym dyrektorem

Piotr Kośmider dołączył jako business development director do kadry zarządzającej holdingu Focus Media Group.
Kośmider jest odpowiedzialny za dalsze budowanie zintegrowanej oferty spółek należących do holdingu. Do jego głównych zadań należy także rozwój kolejnych kompetencji komunikacyjnych i technologicznych w grupie – wspólnie z zarządem będzie decydował o nowych inwestycjach.
Piotr Kośmider ma doświadczenie w pracy po stronie klientów – w ostatnim czasie był szefem marketingu w spółce Biazet świadczącej usługi produkcyjne m.in. dla Royal Philips B.V., kilka lat wcześniej pełnił funkcję dyrektora marketingu i komunikacji korporacyjnej w TFI Skarbiec, należącym do Grupy BRE Bank, jak również w sieciowych agencjach reklamowych – doradzał agencji interaktywnej 180heatrbeats + Jung von Matt, zarządzał polskim oddziałem McCann Erickson, tworzył od podstaw i zarządzał agencją G2 (Grey Worldwide), kierował agencją brandingową i designerską Lothar Boehm, a karierę w branży reklamowej rozpoczynał od współpracy z agencją Leo Burnett.
Focus Media Group tworzą: agencja marketingu zintegrowanego Focus Advantage, agencja event oraz field marketingu Imagine Nation, a także interaktywna Comfitura.