Innowacje w branży kurierskiej – konkurs DPD Polska

Firma DPD Polska, lider krajowego rynku kurierskiego (KEP), organizuje konkurs dla startupów i innowatorów. Uczestnicy mogą zgłosić innowacyjny pomysł, produkt lub rozwiązanie dla branży kurierskiej. Nagrodą główną jest kwota 10 000 zł i wyjazd na targi Vivatech do Paryża. Zgłoszenia są przyjmowane do 22 marca na specjalnej stronie internetowej www.dpdsc.pl. Ogłoszenie wyników nastąpi 9 kwietnia 2019 r. – wtedy też odbędzie się finał konkursu.

Do finału konkursu zostanie zakwalifikowanych pięć koncepcji, które następnie zostaną zaprezentowane przed kapitułą konkursu w dziesięciominutowych wystąpieniach. W konkursie mogą uczestniczyć osoby fizyczne indywidualnie lub zespoły składające się maksymalnie z trzech osób. Finał konkursu odbędzie się 9 kwietnia 2019 r. w przestrzeni coworkingowej Mindspace Koszyki w Warszawie

Chcemy zmieniać branżę kurierską i stać się dla laureatów promotorem ich biznesu. Czekamy nie tylko na kompletne projekty interesują nas także dobrze opisane pomysły i koncepcje. Zapraszamy startupy, studentów i wszystkich kreatorów, którzy wiedzą, jak zmieniać naszą rzeczywistość biznesową w duchu innowacyjności – mówi Rafał Nawłoka, prezes zarządu DPD Polska.

Cieszymy się, że finał konkursu DPD Startup Contest odbędzie się w przestrzeni Mindspace Koszyki. To doskonałe miejsce do przeprowadzania tego typu inicjatyw. Swoisty tygiel kulturowy i biznesowy, jaki jest obecny w naszych biurach, to dla wielu firm i ich pracowników okazja do wymiany doświadczeń, rozmów o nowych możliwościach, ale także do robienia biznesu – dodaje Michał Kwinta, Senior Community Manager, Mindspace Koszyki.

Ze względu na międzynarodowe jury zgłoszenia do konkursu przyjmowane są wyłącznie w języku angielskim.

Więcej informacji oraz regulamin konkursu dostępne są na stronie dpdsc.pl oraz na facebooku #dpdsc.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF