...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Iwona Kossmann i jej #BriefNa2022

Marketing mody - jaki wpływ na modę i branżą odzieżową miały wydarzenia ostatnich dwóch lat oraz co może nas czekać w 2023.

 

Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową…

Iwona Kossmann, prezes Deni Cler Group oraz prezes Związku Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan.

● Deni Cler to wiodąca marka na rynku – prężnego i od lat bardzo oryginalnego – marketingu modowego.

● 2022 był bardzo dobrym rokiem, którym Deni Cler urosła o 18% w stosunku do poprzedniego roku.

● Wielkim zaskoczeniem dla nas wszystkich było zahamowanie wzrostu gospodarczego, covid-19 a potem wojna w Ukrainie. Się mieści mogli porównać 2022 do szklanki w połowie pustej.

● W tym czasie rynek mody zmienił się pod wpływem tych wydarzeń, bo trudno sobie wyobrazić, że nie wpłynie on na zachowania konsumentów.

● W modzie dał się zauważyć powrót do stylu klasycznego czyli garniturów, sukienek… które były znowu popularne na różnego typu wyjścia o charakterze formalnym.

● Branża odzieżowa w Unii Europejskiej uznawana jest za jedną z najbardziej innowacyjnych.

●W marketingu modowym – być wyższym nawet stopniu niż w innych branżach – kluczowym celem producentów jest stworzenie i ugruntowanie marki.

Grzegorz Kiszluk