Karolina Mikiciak vel Mikita na stanowisku Account Directorki w agencji digitalowej WebTalk
Karolina Mikiciak vel Mikita objęła stanowisko Account Directorki w dziale Client Service w WebTalk. Aktualnie, wraz z 15-osobowym teamem, którym zarządza, zajmuje się działaniami dla bogatego portfolio klientów, w tym między innymi dla marek: Volkswagen Samochody Dostawcze, Kia, Total, Azan (Brit i Carnilove), Fenedur, Hertz i Bosch. Jej dołączenie do zespołu ma związek ze zmianami […]
Karolina Mikiciak vel Mikita objęła stanowisko Account Directorki w dziale Client Service w
WebTalk. Aktualnie, wraz z 15-osobowym teamem, którym zarządza, zajmuje się działaniami dla
bogatego portfolio klientów, w tym między innymi dla marek: Volkswagen Samochody
Dostawcze, Kia, Total, Azan (Brit i Carnilove), Fenedur, Hertz i Bosch.
Jej dołączenie do zespołu ma związek ze zmianami w strukturze Client Service WebTalk, co
podkreśla Agata Szybilska-Czech, Client Service Director agencji:
Zasilenie naszego teamu przez Karolinę jest elementem konsekwentnie realizowanej strategii
WebTalk, która ma na celu rozwój i wzmocnienie biznesu naszych klientów. Inwestujemy w
doświadczenie biznesowe, a specjaliści, tacy jak Karolina, zdecydowanie nas w tym wspierają. Jej
umiejętności wpisują się w naszą zasadę szerokiego spojrzenia na projekty i w potrzebę ich
głębokiej analizy. To dzięki takim osobom tworzymy dojrzały zespół z kompetentnymi liderami na
czele.
Jak zapowiada Agata Szybilska-Czech, dołączenie Karoliny Mikiciak vel Mikity do WebTalk to nie
koniec zmian w strukturze działu Client Service agencji:
WebTalk nieustannie się rozwija – dotyczy to wszystkich działów naszej firmy, w tym także
oczywiście zespołu Client Service. Rośniemy nie tylko pod względem portfolio klientów, czy liczby
pracowników, ale także pod względem narzędzi, którymi dysponujemy. Wraz z dołączeniem do
azjatyckiej sieci MarTech – Wondrlab, zyskaliśmy natychmiastowy dostęp do technologii, które
wesprą nas w bieżącej obsłudze klientów i realizacji naszej strategii dynamicznego wzrostu. Tylko
w ten sposób jesteśmy w stanie elastycznie dostosowywać się do biznesowych potrzeb klientów,
nawet przy stale zmieniającej się sytuacji rynkowej.
::
Karolina Mikiciak vel Mikita z branżą marketingową związana jest od ponad 11 lat. Doświadczenie
zdobywała zarówno w agencjach globalnych, jak i polskich: 180hb + Jung v. Matt, Ogilvy & Mather,
Isobar, K2, Cut The Mustard. Realizowała nagradzane, kompleksowe kampanie 360 i projekty
digitalowe dla klientów z różnych sektorów, m.in. Volkswagen, ING, Polpharma, Sanofi,
Polkomtel, Kompania Piwowarska, Electrolux, Żywiec Zdrój czy H&M