Kolejne domy produkcyjne dołączają do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych.
Do grona domów produkcyjnych, zrzeszonych w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych (SPR), dołączyły Ilmatic i Szut Szut Studio. Tym samym SPR zrzesza obecnie 25 firm aktywnie działających w obszarze produkcji filmów do komunikacji marketingowej.
„Cieszymy się z rosnącego zainteresowania producentów filmowych dołączeniem do naszego stowarzyszenia. Jesteśmy cały czas otwarci dla kolejnych domów produkcyjnych, niezależnie od skali ich działalności i zachęcamy do przystąpienia do nas oraz wspólnej pracy nad uporządkowaniem istotnych kwestii branży reklamowej” – powiedziała Arleta Robinson, prezeska SPR.
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych to organizacja, której celem jest reprezentowanie interesów szerokiego środowiska producentów filmów reklamowych oraz działanie w kierunku rozwiązywania problemów i wyzwań stojących przed branżą. SPR współpracuje blisko z innymi organizacjami branżowymi w Polsce i za granicą, m.in. ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR i CFP-E (Commercial Film Producers of Europe), co umożliwia budowanie synergii i wypracowywanie wspólnych standardów. Do Stowarzyszenia mogą przystąpić domy produkcyjne, które otrzymały rekomendację co najmniej dwóch aktualnych członków oraz podpisały zobowiązanie do przestrzegania statutu.
Pracami Stowarzyszenia kieruje 5 osobowy zarząd w składzie:
Arleta Robinson (Lucky Luciano Pictures) – prezeska
Tomek Dławichowski (Timecode Film Production) – wiceprezes
Jarek Gajewski (Lemon) – członek zarządu
Tomek Hryniszyn (Baltica Film) – wiceprezes
Magda Olak (Tank Production) – członkini zarządu
Więcej informacji na temat SPR można znaleźć na stronie www.sprfilm.pl