...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Koniec serwisu Foodpanda

Pizzaportal.pl przejmuje Foodpandę. W wyniku negocjacji strony ustaliły, że polski serwis Foodpanda przestanie całkowicie istnieć, a wszystkie restauracje, z którymi do tej pory współpracował wejdą do oferty PizzaPortal.pl. Dotychczasowa strona internetowa będzie kierował do PizzaPortal.pl.

Pomimo tego, że oba serwisy oferowały zamawianie jedzenia online, istniała istotna różnica w ich funkcjonowaniu. W ofercie PizzaPortal.pl znajdowały się wyłącznie restauracje dysponujące własnymi kurierami. Foodpanda z kolei posiadała własną załogę kurierów, którzy odbierali zamówienia z restauracji i dostarczali do klientów końcowych. Dzięki temu oferta serwisu mogła obejmować lokale nieobecne u konkurencji. Po przejęciu PizzaPortal.pl przejmie dotychczasową organizację dostaw obecną w Foodpanda. Połączenie funkcjonalności obu serwisów umożliwi oferowanie restauracjom i klientom lepszego serwisu.

– Ta transakcja ma dla nas znaczenie strategiczne. Nie tylko wzmacnia naszą pozycję lidera, ale również umożliwia rozszerzenie działalności o dostawy. To teoretycznie pozwoli nam nawiązać współpracę z każdą restauracją na rynku – komentuje Lech Kaniuk, CEO PizzaPortal.pl.

::

Przeczytaj też:

Pizzaportal.pl i Fly.pl z blogerami

::

 

Photo: © pimZobacz portfolio

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF